کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:

بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت/ مشهور شدن نه تنها برای من ارزش نیست بلکه ضد ارزش است/ سراغ هر مسئله ای می رویم گارد می‌گیرند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۷۶۹۴
بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت/ مشهور شدن نه تنها برای من ارزش نیست بلکه ضد ارزش است/ سراغ هر مسئله ای می رویم گارد می‌گیرند
کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: ادم درون گرایی هستم و بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت.

به گزارش برنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400، در جمع فعالین ستادهای استانی گفت: افت شدید سرمایه اجتماعی که اتفاق افتاد، یک واقعیت انکار ناپذیر است و به مردم فهمانده شده که اگر انتخاب کنید اشتباه می‌کنید یا اینکه انتخاب شما تاثیری در کشور ایجاد نمی کند. بعد از مدتی مردم احساس می کنند چرا باید رای بدهیم باید این احساس ناامیدی را از بین ببریم و امید به اصلاح، تغییر و رشد در مردم برای رای دادن ایجاد کنیم.

وی افزود: از سر تفنن یا از سر اینکه احساس کردم رجل سیاسی و مذهبی هستم برای خرید شهرت یا دیده شدن پا به عرصه انتخابات نگذاشتم. ادم درون گرایی هستم و بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت. مشهور شدن نه تنها برای من ارزش نیست بلکه ضد ارزش است. ۱۳ سال نماینده مجلس و ۵ سال عضو هیئت رئیسه بودم که یک سال آن برای مشهور شدن کافی است. وقتی مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند ما تصمیم گرفتیم با یک جنگ نگذاریم این حرف زمین بماند. چه اصلاح طلب و چه اصول گرا دنبال کسب قدرت هستند سابقه ریاست جمهوری این چند سال بین دو طیف این را به خوبی نشان می‌دهد که یا نخواسته و یا نتوانسته اند.

وی افزود: در این چندسال تصمیم گرفتیم با توجه به مشکلاتی که در حکمرانی کشور هست این مدل را تغییر بدهیم. ما هیچ وقت به لحاظ انقلابی بودن به نسل اول انقلاب نخواهیم رسید. سراغ هر مسئله ای می رویم گارد می‌گیرند نمونه آن بحث سربازی بود. مسئله الان این نیست که شیش تیغ ها بروند ریش دارها بیایند، مشکل لباس، شکل و عمامه نیست، طرز تفکر و رویکرد در اداره کشور است.

وی خطاب به فعالین ستادهای استانی خود ادامه داد: مسئله کشور دوچرخه سواری نیست چیزی که مردم از آن رنج می برند اگرچه ظاهر آن اشتغال هست، اما علتش اداره کشور و بیکاری است. اگر این تفکر را قبول دارید باید برای آن تلاش کنید. شما چون اندیشه ای و اعتقادی هستید کارتان سخت تر هست تا این کالای ناب را به مردم معرفی کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز