توضیحات تکمیلی درباره خبر کابینه احتمالی رئیسی

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۸۰۰۸
توضیحات تکمیلی درباره خبر کابینه احتمالی رئیسی
سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیسی با رد برخی شایعات تاکید کرد: هیچ کدام از گمانه زنی های رسانه ای در مورد کابینه احتمالی سید ابراهیم رئیسی صحت ندارد.

به گزارش برنا، مهدی دوستی، سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی، با رد برخی شایعات تاکید کرد: گمانه زنی های رسانه ای در خصوص ترکیب کابینه سید ابراهیم رئیسی و نام بردن از برخی چهره ها کاملا اشتباه و غیر واقعی است.

وی با اشاره به شیطنت های رسانه ای و اقدامات تخریبی صورت گرفته پیرامون برنامه ها و فعالیت های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد:  گمانه زنی های موجود در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون کابینه احتمالی ایشان هم از همین جنس بوده و هیچ اعتباری ندارد کابینه دولت سید ابراهیم رییسی در صورت اعتماد مردم و پیروزی در انتخابات فراجناحی خواهد بود.

دوستی همچنین با تاکید بر شایسته محوری و کارآمدی در کابینه رئیسی اظهار داشت: جوانان نخبه و متخصص، تازه نفس، کارآمد، انقلابی و شایسته ترکیب اصلی کابینه ایشان را تشکیل خواهند داد، دولت مردمی بنا دارد از تمام ظرفیت های کمتر استفاده شده در کشور بهره برده و با کمک این افرادِ شایسته گامی بلند و استوار به سمت ایران قوی بردارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز