نیکزاد:

برای حل مشکلات مردم باید یک حرکت انقلابی انجام دهیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۸۳۷۹
برای حل مشکلات مردم باید یک حرکت انقلابی انجام دهیم
دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی گفت: اگر در پی حل مشکلات کشور هستیم، یک حرکت انقلابی و تاریخی باید انجام بدهیم.

به گزارش برنا، علی نیکزاد در گردهمایی روسای ستادهای استانی و کمیته‌های مرکزی ستاد مرکزی پویش حامیان سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران شکل گرفت. رهبر انقلاب از همان ابتدا، انقلاب را به آرای عمومی ملت سپرد و از همان‌جا موضوع جمهوریت با اسلام ادغام شد و در واقع جمهوری اسلامی در تمامی امورات از طریق آرای ملت تحت چهارچوب‌های اسلام تصمیم‌گیری می‌کند.

 

به گفته دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی، در هر کشوری بنا به شرایط احزاب و دینی که دارد، تصمیمات اتخاذ می‌شود و در ایران هم با رعایت قوانین اسلامی، مردم خودشان برای آینده تصمیم می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه رای یکایک مردم نتیجه ای بسیار مهم در سرنوشت ملت دارد، اظهار داشت: تمام اشخاصی که تاکنون در انتخابات شرکت کردند، آمدند تا به مردم خدمت کنند، گفتند پاکی، برابری و عدالت را حاکم می‌کنیم، اما برخی از آنها بر مردم جفا کردند.

 

نیکزاد نتیجه این جفا را وارد آمدن آسیب به سرمایه اجتماعی دانست و تصریح کرد: در صورتی که اویل انقلاب اسلامی، کاملا برعکس بود و مردم طوری به افراد مسئول در آن زمان باور داشتند که به آنها اقتدا می‌کردند؛ اما چرا کار به اینجا رسیده است؟ چون ما در برخی مقاطع، به آرمان‌های انقلاب و اسلام پایبند نبودیم؛ این مسائل موجب شنیده شدن زمزمه‌هایی از قبیل ناکارآمدی نظام شد، نظامی که با شهادت بیش از ۲۴۰ هزار شهید و ۵۷۰ هزار جانباز به روی کار آمد.

 

وی ادامه داد: سید ابراهیم رییسی از زمانی که قوه قضاییه را تحویل گرفت، تحولات عظیم در سیستم پدیدار شد و این تحولات، در بین مردم بودن، پایبندی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب سبب شد که ما تبلیغ نکنیم، بلکه آحاد جامعه به چشم دیدند که قوه قضاییه کارآمد شده و حرکت این قوه رو به جلو و مطابق با موازین و چهارچوب‌های اسلامی شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه اقدامات سید ابراهیم رییسی و شهادت سردار قاسم سلیمانی سبب شد تا مردم به پای صندوق رای بیایند و صراحتا خواهان یک قوه انقلابی شدند، خاطرنشان کرد: کسانی باید بر سرکار بیایند که سلامت رفتاری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهند. 

 

نیکزاد افزود: اگر در پی حل مشکلات کشور هستیم، یک حرکت انقلابی و تاریخی باید انجام بدهیم و با وجود فاصله طبقاتی وحشتناک، مردم فقر و تنگدستی را قبول می‌کنند، اما به شرطی که رانت و فساد در آن نباشد و ما زمانی در موضع حق قرار می‌گیریم که بتوانیم سرنوشت کشور را تغییر بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز