همسر عبدالناصر همتی:

همتی هیچگاه فرد قدرت طلبی نبوده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۸۵۳۴
همتی هیچگاه فرد قدرت طلبی نبوده است
همسر عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: او هیچگاه فرد قدرت طلبی نبوده و مرد روزهای سخت است و کارنامه او نیز بر چنین نکته ای تاکید دارد و او با احساس مسوولیت در این دوران خطیر و مشکلات اقتصادی موجود وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش برنا، ظهرجمعه نشستی با حضور  سپیده شبستری، همسر عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت جمعی از زنان نماینده ادوار مختلف مجلس، شوراهای شهر، فعالان حوزه زنان، فعالان اقتصادی زن و با هدف طرح مهم‌ترین مطالبات حوزه زنان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ضمن قدردانی از نقش آفرینی همسر همتی در عرصه انتخابات  بر لزوم توجه به فصل سوم قانون اساسی در مطالبات حوزه زنان تاکید شد.  

ایجاد امنیت قضایی و فراهم کردن بسترهای مناسب آموزشی و توجه به حوزه معیشتی زنان از مباحث مهمی بود که در این نشست مطرح شد. همچنین کاهش نرخ بالای زنان بیکار تحصیلکرده، بهبود وضعیت معیشتی و اشتغال زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و حضور زنان و تقویت آن در لایه‌های مختلف مدیریتی، تولید و کارآفرینی و معرفی معاون زن از سوی  همتی در برنامه‌های انتخاباتی خود از دیگر مطالبات مطرح شده در این نشست بود.  

در پایان این نشست سپیده شبستری با تشکر از نظرات موثر و سازنده بانوان حاضر در نشست گفت: اعتماد شما بار مسوولیت مرا بسیار سنگین‌تر از پیش کرده است. می‌خواهم صدای تمام زنان سرزمینم باشم و بتوانم این صدا را به عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برسانم و در صورت پیروزی این مطالبات را از او پیگیری کنم.  خوشحالم که این امکان را دارم تا صدای مطالبات بر حق زنان کشورم را به یکی از این نامزدها با صدای رسا برسانم.  

همسر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: با مشکلات زنان و دختران جوان آشنا هستم و خودم نیز دارای دختر جوان هستم. شعار تعامل از خانه تا جهان بسیار جای کار دارد و حوزه گسترده‌ای را در برمی‌گیرد که حوزه زنان مهم‌ترین بخش آن است.

شبستری همچنین گفت: همتی هیچگاه فرد قدرت طلبی نبوده است. او مرد روزهای سخت است و کارنامه او نیز بر چنین نکته ای تاکید دارد. او  با احساس مسوولیت در این دوران خطیر و مشکلات اقتصادی موجود وارد عرصه انتخابات شده است و جز با همراهی شما و مردم هیچ راه دیگری برای پیروزی ندارند.  

وی، همتی را فردی عملگرا و بدون شعار دادن توصیف کرد و گفت: امیدوارم که بتوانیم با همفکری شما عزیزان در جلب مشارکت حداکثری مردم به خصوص زنان در انتخابات قدم موثری برداریم.

 

نظر شما