معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

گزارش کمیسیون قضایی مجلس یک‌طرفه بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۰۴۵۶
گزارش کمیسیون قضایی مجلس یک‌طرفه بود
معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به گزارش کمیسیون قضایی مجلس گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰، دولت مطلقا و به هیچ وجه برای سند ۲۰۳۰ حکم، بودجه‌ و اعتباری را نیاورده و تعهدی را نیز در این باره نپذیرفته است.

به گزارش برنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور، با اشاره به گزارش کمیسیون قضایی مجلس گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰، دولت مطلقا و به هیچ وجه برای سند ۲۰۳۰ حکم، بودجه‌ و اعتباری را نیاورده و تعهدی را نیز در این باره نپذیرفته است.

وی افزود: مطلبی که یکی از نمایندگان مجلس تذکر داد، صرفا بر اثر اشتباه سهوی بود که یک کارشناس در یکی از جداول انجام داده بود که بلافاصله سازمان برنامه و بودجه، هم در فایل و هم در نسخه‌های کاغذی آن را اصلاح کرد.

امیری ادامه داد: فکر می‌کردیم چون توضیحاتی که داده‌ایم، مستدل و مستند بود و قانون بودجه هم کاملا مشخص و گویا است، قضیه حل و فصل شده است.قاعده‌اش این است که وقتی گزارشی از یک کمیسیون در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، اصول انصاف و قواعد دادرسی بر این است که کسی که گزارشی بر علیه او قرائت می‌شود، به او اجازه دفاع و صحبت بدهند اما گزارش کمیسیون قضایی یک‌طرفه قرائت شد و اجازه صحبت هم به نماینده دولت ندادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز