برقراری پروازهای خارجی از روسیه به ۳۷ کشور افزایش یافت

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۰۷۷۸
برقراری پروازهای خارجی از روسیه به ۳۷ کشور افزایش یافت
دولت روسیه اعلام کرد: با احتساب هشت کشور جدید، برقراری پروازها از این کشور به 37 کشور که بیماری کووید-۱۹ در آنها به کنترل در آمده افزایش یافته است.

به گزارش برنا، روسیه از امروز پنجشنبه پروازهای منظم به هشت کشور اتریش ، مجارستان ، لبنان ، لوکزامبورگ ، موریس ، مراکش ، کرواسی و آلبانی که به شرایط مناسبی از لحاظ همه گیری ویروس کرونا رسیده اند را از سر می گیرد. 

در جلسه ستاد عملیاتی دولت روسیه  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد که این کشور ترافیک هوایی خود به هشت کشور یاد شده را از سر بگیرد و با احتساب این کشورها روسها می توانند با رعایت الزامات بهداشتی و همه گیری به 37 کشور مسافرت کنند.

در حال حاضر ، پروازهای بین المللی از روسیه به ارمنستان ، آذربایجان ، بلاروس ، هند ، ایسلند ، قزاقستان ، مکزیک ، پرتغال ، عربستان سعودی ، ویتنام ، ونزوئلا ، یونان ، آلمان ، سنگاپور ، صربستان ، اتیوپی ، قطر ، قرقیزستان ، کره جنوبی ، مصر ، امارات ، سوئیس ، سریلانکا ، ازبکستان ، فنلاند ، ژاپن ، مالدیو ، مالت ، کوبا و سیشل در جریان است .

پیش از این، یوری برزیکین، نایب رئیس اتحادیه صنعت سفر روسیه (PCT) گفته بود که ترافیک هوایی از روسیه  به ترکیه و انگلیس ممکن است در ماه آینده میلادی از سر گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز