ساعت و محل اخذ رای از ایرانیان ساکن هلند مشخص شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۱۱۳۶
ساعت و محل اخذ رای از ایرانیان ساکن هلند مشخص شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند اعلام کرد رای‌گیری از ایرانیان مقیم این کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ روز ۲۸ خردادماه برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ در خانه ایرانیان لاهه انجام می‌شود.

به گزارش برنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند، این سفارتخانه در اطلاعیه ای درباره زمان، مکان و شرایط رأی دادن ایرانیان مقیم هلند در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی اعلام کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۱۸ ژوئن  ۲۰۲۱ و از ساعت ۸ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رای گیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در محل «خانه ایرانیان» لاهه برگزار خواهدشد. البته در صورت تمدید وقت این موضوع اطلاع رسانی خواهد می‌شود.

در این اطلاعیه با اشاره به تعطیلی بخش کنسولی در این تاریخ و عدم مراجعه ایرانیان مقیم هلند به بخش کنسولی آمده است: برای شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰،  همراه داشتن شناسنامه یا گذرنامه ایرانی ضروری است. اما کارت ملی ضروری نیست و اعلام شماره ملی کفایت می‌کند. همچنین لزومی به عکس‌دار بودن شناسنامه وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه،داشتن حداقل ۱۸ سال تمام (متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن) برای اخذ رای در نظر گرفته است و ایرانیان مقیم هلند می توانند به آدرسDuinweg ۲۴, ۲۵۸۵ JX Den Haag مراجعه کنند.

 

نظر شما