عبدالناصر همتی:

تحریم کشور ما را به این وضع کشانده است/ اگر تحریم نبود کاسبان تحریم ضرر می کردند/ کاسبان تحریم برای حفظ پول زیر میز برجام زدند

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۱۶۹۴
تحریم کشور ما را به این وضع کشانده است/ اگر تحریم نبود کاسبان تحریم ضرر می کردند/ کاسبان تحریم برای حفظ پول زیر میز برجام زدند
عبدالناصر همتی گفت: درآمد کشور به خاطر تحریم کم شده است، کاسبان تحریم برای حفظ پول زیر میز برجام زدند.دولت عاقل با پشتیبانی رهبر می تواند برجام را بازگرداند.

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در دور آخر مناظرات ریاست جمهوری گفت: بدون رشد اقتصادی در حد حداقل پنج درصد نمی توان مشکلات را حل کرد.در طول یک دهه گذشته سرمایه گذاری ما کاهش داشته است.

وی افزود: علم اقتصاد محیط سرمایه گذاری امن می خواهد تا رشد اقتصادی داشته باشیم، رییسی می گوید گرانی اما گرانی وجود ندارد بلکه تورم عامل است.چرا قیمت ها بالا رفته است؟ اقای رئیسی خود را به راه دیگر نزنیم. تحریم کشور ما را به این وضع کشانده است.تحریم مهم است.

همتی گفت: برای هفت مورد مشکلات برنامه دارم، برای اشتغال جوانان مسکن آنها و اعاده رشد پنج درصدی برنامه دارم.جریانی می خواهد ما بدون دنیا زندگی کنیم.بدون دنیا زندگی یعنی چه؟ رشد در این صورت به صفر درصد می رسد، هزینه این موضوع را چه کسی می دهد؟؟

وی ادامه داد: کشتی با پرچم ایران نمی تواند مبادلات کند، پرسپولیس و استقلال برنده می شوند اما نمی توانند جایزه خود را بگیرد.آقای رئیسی شما سرگروه پنج نفر هستید پاسخ بدهید اگر کشور دست تندروها بیفتد چه اتفاقی رخ می دهد،؟اگر تحریم نبود کاسبان تحریم ضرر می کردند.

همتی تصریح کرد: درآمد کشور به خاطر تحریم کم شده است، کاسبان تحریم برای حفظ پول زیر میز برجام زدند.دولت عاقل با پشتیبانی رهبر می تواند برجام را بازگرداند.من احساس می کنم نمی خواهید رشد سرمایه صورت بگیرد، اقای رئیسی و ستاد او مخالف برجام و تصویب اف ای تی اف هستند.

وی گفت: پنج نفر در جمع کاندیداها مخالف برجام هستند و در این صورت هم ما گرانی سازی و تورم را خواهیم داشت.من برنامه گسترش روابط اقتصادی را دارم.در برنامه من عربستان دشمن نیست.در دولت من پراید به قیمت فرد آمریکایی فروخته نمی شود.

همتی تصریح کرد: آقای رئیسی شما در زمین ترامپ بازی کردید و گل به خودی زده اید چرا که تعامل با خارج باعث رشد اقتصادی خواهد شد.

نظر شما