محسن رضایی:

کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد/ باید زیر میز بزنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۱۶۹۹
کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد/ باید زیر میز بزنیم
محسن رضایی گفت: باید زیر میز بزنیم.کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد، دولت ما با اقتدار و قانون حق شما را از گردن کلفتان می گیرد.

به گزارش برنا، محسن رضایی در دور سوم مناظرات گفت: این نزاع سیاسی که ابتدا داخلی بود و بعد نفوذی ها سوار بر آن شدند، امروز هم عملا فضای سیاسی کشور را مدیریت می کنند و اجازه نمی دهند انرژی ایران بر روی مسائل اصلی متمرکز شود.رهبری بارها سعی کردند این مشکل را حل کنند اما کاری از پیش نرفت.

وی افزود: در موضوع مذاکرات رهبر انقلاب با خط مشی نرمش قهرمانانه به دولت اختیار دادند اما اتفاقی که رخ داد تحریم های سنگین جدید تر بود.مشکل به این شکل حل نمی شود ، باید زیر میز بزنیم.کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد، دولت ما با اقتدار و قانون حق شما را از گردن کلفتان می گیرد.

رضایی ادامه داد: نفوذی ها و آلودگی های امنیتی که وقت و انرژی شمارا به انحراف می کشاند از پستو ها بیرون می کشیم.ما نیاز به اقتدار برای اجرای برنامه ها داریم ، اما اقتدار هم کافی نیست و باید عقلانیت را بازگردانیم.

وی تصریح کرد: باید گفت و گو با مردم و‌ نخبگان را بازگردانیم.در برابر هر مشکلی می گویند همینی که هست و با این روش نمی توان کشور را اداره کرد.دولت ما دولت شایستگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز