همتی:

نمی توان کشور را مانند زندان اداره کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۱۷۲۷
نمی توان کشور را مانند زندان اداره کرد
عبدالناصر همتی گفت: سود بانکی را در شرایط تورم اگر پایین بیاورید بازنشستگان باید چه کار کنند؟مثل زندان نمی شود با دستبند کشور را اداره کرد و اقتصاد پیچیدگی دارد.

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در ادامه مناظرات گفت: وقتی مشاور رئیسی شهر به شهر برای او تبلیع می کند و‌ جلیلی ترک موتور او می نشیند و به روستاییان توهین می کند چه فکری می توانیم بکنیم؟مردم عزیز نگذارید نگاه ارباب رعیتی بر ایران حاکم شود، من برنامه جامعی برای روستا و اقتصاد دارم.

وی افزود: روستاییان عزیز من گندم شمارا به نرخ روز می خرم و با پولی که وجود دارد اما همین مجلسی ها آن را به رانت قیر اختصاص دادند.من انبار های گسترده برای نگهداری محصولات کشاورزی راه می اندازم تا مجبور نباشید محصولات خود را به دلالان بفروشند.

همتی ادامه داد: سود بانکی را در شرایط تورم اگر پایین بیاورید بازنشستگان باید چه کار کنند؟مثل زندان نمی شود با دستبند کشور را اداره کرد و اقتصاد پیچیدگی دارد.

وی تصریح کرد: آقای قاضی زاده شما گفتید برای خانم ها احترام قائل هستید، خانمی که در ستاد شما است همان شخصی نیست که می گفت انگلیس با واکسن کرونا می خواهد ۲۵٪ جمعیت جهان را بکشد؟

همتی گفت: واکسیناسیون همگانی را تا پایان امسال انجام خواهم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز