جهاد اسلامی:

اسرائیل با کشتار فلسطینیان آتش درگیری را شعله‌ور می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۰:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۱۷۸۸
اسرائیل با کشتار فلسطینیان آتش درگیری را شعله‌ور می‌کند
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یک زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال قدس اشغالی، اعلام کرد که کشتار فلسطینیان آتش درگیری‌ها را شعله‌ورتر می‌کند.

به گزارش برنا؛ به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، در بیانیه شنبه شب جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این جنایت بر لزوم همبستگی همه ملت فلسطین و نیروهای آن برای مقابله با دشمن صهیونیستی که نه به بزرگ و کوچک و زن و مرد رحم نمی‌کند، تأکید می‌کند و همه فلسطینیان را ملزم می‌کند که آتش درگیری را شعله ور کنند و به هر وسیله با اشغالگران درگیر شوند به ویژه در پست‌های ایست و بازرسی مرگ که تمام مناطق کرانه باختری و قدس را پر کرده است.

 این بیانیه افزوده است: نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنان با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین، فجیع ترین جنایات را علیه مردم ما در کرانه باختری و قدس اشغالی مرتکب می‌شوند و با خونسردی به قصد اعدام میدانی و کشتن به سوی جوانان، کودکان، زنان، دختران و افراد مسن شلیک می‌کنند.

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرده که سکوت در برابر این جنایت نشان دهنده رسوایی نهادها، کشورها و سازمان‌هایی است که ادعا می‌کنند به حقوق بشر توجه دارند و از آزادی و عدالت دم می‌زنند و این سکوت پوششی برای تروریسم و مشوقی برای رژیم اشغالگری است که کارش کشتار فلسطینی‌هاست.

در پایان این بیانیه آمده است: خون این شهدا، آتش درگیری را شعله‌ورتر خواهد کرد و ما را برای ادامه راه مقاومت تا  آزادسازی سرزمینمان و برچیده شدن اشغالگری از هر وجب از خاک فلسطین مصمم‌تر خواهد کرد.

ابتسام کعابنه از اهالی اردوگاه عقبه جبر شهر اریحا که قبلا مدتی را هم در زندان رژیم صهیونیستی در اسارت بود، عصر شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز