بیانیه مجمع نیروهای خط امام به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۵۸۴۱
بیانیه مجمع نیروهای خط امام به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری
"مجمع نیروهای خط امام" به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش برنا، : "مجمع نیروهای خط امام" به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد، متن کامل بیانیه این تشکل اصلاح طلب به این شرح است؛

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با متن و حاشیه‌های پیرامونی، به پایان رسید و دوران جدیدی از تاریخ جمهوری اسلامی آغاز شد.

بدیهی است این انتخابات نیز مانند هر انتخابات دیگری، دارای ضعف‌ها و قوت‌هایی است که همه جریان‌های سیاسی، مسئولان، قوای سه‌گانه و دیگر نهادها را موظف به درنگ در آن‌ها می‌کند.

ما در هر گروه و جریان سیاسی که باشیم، باید پاسخی متعهدانه و دقیق به چرایی کاهش شدید مشارکت مردم در این انتخابات بدهیم که رکورد جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

چنانچه جریان پیروز، همه علل و عوامل این وضعیت را متوجه جناح رقیب و دولت مستقر بداند و جریان اصلاح‌طلب هم بدون آسیب‌شناسی عملکرد گذشته، بخواهد همه بداقبالی‌ها را به گردن دیگران بیاندازد، نه‌تنها شناخت روشنی از این مسئله به دست نمی‌آید که بر ابعاد ضعف‌های پیشین افزوده خواهد شد.

به گمان ما همگان موظفند برای حفظ و تقویت جمهوریت نظام، ورای جناح‌بندی‌ها و رقابت‌های سیاسی با نگاهی راهبردی، چاره‌ای خیرخواهانه بیاندیشند و بدانند که جمهوریت نظام نه تهدید است که با آن برخورد امنیتی بشود و نه تزئینی است که با آن ساده‌انگارانه برخورد کنیم.

بی تردید دولت جدید و جریان حامی آن از این پس در آزمون جدیدی قرار دارد که هرچند در گذشته هم آن را تجربه کرده؛ لکن دیگر هیچ بهانه و عذری برای تقویت حمایت‌های مردمی نظام و کاهش مشکلات اقتصادی و رفع تحریم‌ها و گسترش آزادی‌های سیاسی و اجتماعی ندارد.

"مجمع نیروهای خط امام"، ضمن سپاس از همه مشارکت کنندگان در انتخابات که با گرایش‌های مختلف سیاسی، اهداف خود را همچنان از طریق صندوق رأی دنبال می‌کنند و ادای احترام به همه آنان که از مشارکت در این انتخابات اجتناب نمودند؛ بر ضرورت درک نارضایتی آحاد شهروندان تأکید کرده و پاسخگویی منطقی و قابل قبول به مطالبات آنان از سوی نهادهای مسئول را خواستار است.

این تشکل با تبریک و آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، امیدوار است با پایان رقابت‌های ایام انتخابات و یکپارچه شدن قدرت، فرصت خدمت، مغتنم شمرده شده و زمینه‌های رشد و توسعه همه جانبه کشور و تحقق وعده‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

والسلام 

"مجمع نیروهای خط امام"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز