تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش روی میز کمیسیون انرژی

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۶۳۸۸
تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش روی میز کمیسیون انرژی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش برنا، «مالک شریعتی» روز دوشنبه در توضیح نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور مسوولان این حوزه در وزارت نفت بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی افزود: پس از اظهارات نمایندگان وزارت نفت، کمیسیون به تقاضای تحقیق و تفحص رای مثبت داد و این تقاضا به هیات رئیسه مجلس ارسال می‌شود تا پس از تصویب در صحن علنی اعضای هیات تحقیق و تفحص انتخاب شوند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و مالکیت مربوط به آب و فاضلاب مورد رسیدگی قرار گرفت و این ایرادات در کمیسیون اصلاح شد که طی گزارشی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

شریعتی در ادامه دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت را دستور کار بعدی کمیسیون ذکر کرد و گفت: این افراد گلایه داشتند که وزارت نفت به درستی هزینه‌های آنان را محاسبه و تامین نمی‌کند و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را به صورت خاص رسیدگی کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید در دریافتی کارکنان صنعت نفت تبعیض ایجاد کرد  به طوری که مدیران خوش‌نشین حقوق‌های بالا دریافت کنند و برخی دیگر از کارکنان صنعت با وجود شرایط کاری بسیار سخت حقوق خوبی دریافت نکنند. این موضوع نیز در جلسات آتی کمیسیون رسیدگی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز