وزیر دولت سازندگی:

اصلاح طلبان باید کنگره تشکیل بدهند/ از اصلاح طلبان اصلی نظرخواهی نمی‌شود/ اصلاحات، دولت را به احمدی نژاد واگذار کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۷۷۶۲
اصلاح طلبان باید کنگره تشکیل بدهند/ از اصلاح طلبان اصلی نظرخواهی نمی‌شود/ اصلاحات، دولت را به احمدی نژاد واگذار کرد
وزیر دولت سازندگی اظهار کرد: مشکل اصلی اصلاحات از زمان دولت اصلاحات این است که کنگره ندارند و ستادها اشخاص ثابتی بودند که فقط سخنگو‌ بودند و ایراد می گرفتند، از اصلاح طلبان اصلی هم نظرخواهی صورت نمی گیرد.

«محمد غرضی» وزیر دولت سازندگی، در رابطه با اقدامات مورد نیاز اصلاح طلبان و اعتدالیون برای ارتباط بهتر با مردم طی چهارسال پیش رو گفت: اصلاح طلبان باید اگر دولت تصمیمی گرفت و حقوق عامه را رعایت نکرد به دولت تذکر بدهند و در عین حال دولت را راهنمایی کنند.

او افزود: اصلاح طلبان باید همه خطاهای گذشته را مطرح کنند و بگویند که این اشتباهات را انجام داده ایم. آقای خاتمی دولت تا سال 76 متوسط سالی 10 میلیارد دلار درآمد داشت و بعد از آن سالیانه 20 میلیارد دلار درآمد داشت ولی با این حال دلار افزایش یافت و حقوق عامه، ضایع شد. 

غرضی تاکید کرد: در دولت آقای روحانی اصلاح طلبان همه مناصب را گرفتند البته دولت است و حق قانونی او است اما گرفتاری پیدا شد و مثل دولت احمدی نژاد خلاف ها زیاد شد و موفق به مبارزه نشدند.

او ادامه داد: برای اینکه امکانات اجتماعی بالا برود بخصوص در کسانی که با اصلاحات خو گرفته اند باید نقد دولت باشد باید دولت های خاتمی و روحانی را نقد کرد. بدنه اصلاحات از ستاد آن جدا شد و اصلاحات، دولت را به احمدی نژاد واگذار کرد و این اشکالات از ستاد است و از بدنه نیست. آقای خاتمی و دیگران پشت روحانی ایستادند ولی امروز می گویند آقای روحانی اصلاح طلب نبود، این نشان می دهد اشکال از بدنه نیست از ستاد است.

غرضی تصریح کرد: نیروهای جوانی که وارد جامعه می شوند ظرف ده بیست سال آینده قطعا این مطالب را خواهند شنید مشکل نه از قاعده اصلاح طلبی و نه از قاعده اصولگرایی است بلکه همه مشکلات در ستادهای حامی آنها است.

وزیر دولت سازندگی در پایان گفت: مشکل اصلی اصلاحات از زمان دولت اصلاحات این است که کنگره ندارند و ستادها اشخاص ثابتی بودند که فقط سخنگو‌ بودند و ایراد می گرفتند، از اصلاح طلبان اصلی هم نظرخواهی صورت نمی گیرد. درواقع اصلاح طلبان باید کنگره داشته باشند، چراکه اصولگرایان با حامیان خود رابطه بیعتی دارند، اگر اصلاح طلبان می خواهند بدنه خود را قانع کنند باید کنگره تشکیل بدهند و نه صرفا سخنگو داشته باشند. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز