وحشت صهیونیست‌ها از قدرت حزب الله لبنان

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۷۸۲۷
رییس رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «در جریان هستیم که حزب‌الله برای افزایش قدرت خود تلاش می‌کند و سعی دارد به سلاح‌هایی دست یابد که تنها کارکردش، هدف قرار دادن جبهه داخلی اسرائیل است.»

به گزارش  برنا از پایگاه خبری "سوا" فلسطین، «رووین ریولین»  عصر پنجشنبه در سخنانی که نشان از وحشت وی برای قدرت گرفتن حزب الله لبنان دارد، بار دیگر مدعی شد: اسرائیل اجازه نخواهد داد تا ایران در منطقه مستقر شود و بخواهد پایگاه بسازد.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: اگر مجبور شویم دوباره به عمق خاک دشمن خواهیم رسیم، چرا که این نیروها این توانایی را دارند که به هر نقطه‌ای که بخواهد خود را برسانند.

گانتس در ادامه ادعای خود افزود: در صورت لزوم، این کار را انجام خواهیم داد، کار آسانی نیست، اما با توجه به شناختی که از قدرت نیروهای زمینی داریم، باید گفت که آنها آماده انجام وظایفشان هستند.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها همچنین ادعا کرد که این رژیم امیدوار است که صلح و آرامش برقرار شود، اما در عین حال اگر لازم باشد، می‌تواند توان خود را در تمام جبهه‌ها از جمله در جبهه لبنان به کار گیرد.

ادعای گانتس در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز از جنگ شمشیر قدس و تحت فشار افکار عمومی ساکنان سرزمین‌های اشغالی و به دنبال موشک باران شهرهای مختلف اسرائیل مجبور به قبول آتش‌بس شد.

در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۱۵ هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که در طول تاریخ نامشروع رژیم اشغالگر قدس بی‌سابقه گزارش شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز