وزیر اطلاعات هفته قوه قضاییه را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸۹
وزیر اطلاعات هفته قوه قضاییه را تبریک گفت
وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک هفته قوه قضاییه نوشت: فرا رسیدن هفتم تیر، یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران بی‌گناه انقلاب اسلامی، به دست ناپاک گروهک ضاله‌ منافقین را یادآوری می‌کند.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی روز شنبه در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه نوشت: فرا رسیدن هفتم تیر، یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت‌الله سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران بی‌گناه انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰، به دست ناپاک گروهک ضاله‌ منافقین را یادآوری می‌کند.

وزیر اطلاعات افزود: در آن جنایت دهشتناک، مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت را پیشه‌ سیاست مذبوحانه خود قرار دادند و نام ننگین خود را در کنار قاتلان سرسپرده‌ نفاق‌افکن برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط کردند و منافقین به پاس این چشمپوشی که تا قیام قیامت در خاطر ملّت شهیدپرور کشورمان و مردم آزادیخواه جهان ماندگار خواهد بود؛ بیش از ۱۷ هزار تن از هموطنان عزیزمان را فجیعانه به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

علوی در این پیام خاطرنشان کرد: ما به حرمت خون پاک شهدای عزیزمان مصمم و استوار، خاطرات تلخ خون‌های به ناحق ریخته شده‌ شهدای والامقام‌مان را تا پای جان پاس می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم در غوغای شبیخون فرهنگی، این جنایات وحشیانه به بوته‌ فراموشی سپرده شود و با تاسی از امام راحل و عظیم الشأن؛ تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

وی عنوان کرد: به حول و قوه الهی سربازان گمنام امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) تحت رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) هرگونه تحرکات مذبوحانه امپریالیست جنایتکار، صهیونسیت غاصب و دشمنان قسم خورده‌ دین و ملّت را بی‌وقفه تحت رصد و اشراف اطلاعاتی قرار داده و لحظه‌ای از انجام وظایف ذاتی خویش غفلت نخواهند ورزید.

علوی در این پیام فرارسیدن هفته قوه قضاییه را خدمت ریاست و قضات دلسوز تبریک گفته، ضمن آرزوی صحت و تندرستی برای یکایک بازماندگان شهدای فاجعه‌ خونین هفتم تیر، از پیشگاه خداوند دادگستر برای ریاست، قضات و کارکنان سختکوش آن قوه، موفقیت روزافزون آرزومندم و امیدوارم خدمت‌رسانی صادقانه به مردم مومن و نجیب میهن اسلامی‌مان، منجر به گسترش امنیت پایدار این مرز و بوم گشته و مرضی خاطر خالق عادل را در پی داشته باشد.

نظر شما