نماینده ادوار مجلس:

اگر در زمان رئیسی FATF به ثمر نرسد، او قادر به گشایش اقتصادی نخواهد بود/ رئیسی برای انتخاب وزیر زن به اندازه روحانی دچار مشکل نخواهد بود/ بعید می‌دانم در کابینه رییسی، فردی اصلاح طلب باشد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۸۴۹۳
اگر در زمان رئیسی FATF به ثمر نرسد، او قادر به گشایش اقتصادی نخواهد بود/ رئیسی برای انتخاب وزیر زن به اندازه روحانی دچار مشکل نخواهد بود/ بعید می‌دانم در کابینه رییسی، فردی اصلاح طلب باشد
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: آقای رئیسی می توانند وزیر زن داشته باشند، اگر خودشان و یا مشاورانشان معتقد به این امر باشند و احتمالا نسبت به آقای روحانی مواجهه کمتری در رابطه با مخالفت نسبت به این موضوع خواهند داشت.

«پروانه سلحشوری»، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با شعار دولت فراجناحی توسط رئیسی برای کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: به نظر می رسد جریانی که به پیروزی رسیده با توجه به پیشینه قبلی احتمال کمتری وجود دارد که چنین کاری انجام بدهد. از طرفی آقای رییسی با این شعار که من مستقل هستم وارد شدند و اگر اشتباه نکنم جایی در گفتگوی خبری ایشان آمده بود که گفته شد، من به دنبال کابینه ای فراجناحی هستم. اگر اینطور باشد شاید چنین اتفاقی رخ دهد ولی من احتمال آن را ضعیف می دانم. فکر نمی کنم حتی افرادی اعتدالی در کابینه ایشان باشند چه برسد به اصلاح طلب.

او افزود: کسی که امروز رییس جمهور کشور خواهد شد فارغ از دیدگاه های سیاسی اگر برای بهتر شدن شرایط موجود، نکاتی لازم است باید به ایشان گفته شود. مهمترین نکات در مورد کابینه تخصص و توان مدیریتی بالای فرد در حوزه کاری است. تقریبا در همه حوزه ها نیاز به افرادی است که به آن سازمان یا وزارتخانه اشراف داشته باشند، علاوه بر آن پاک دستی و شفافیت در مورد فرد مورد انتخاب مهم است.

سلحشوری تاکید کرد: بعضا می بینیم افرادی که در گمانه زنی ها معرفی می شوند که فاقد چنین ویژگی هایی هستند اگر آقای رییسی می خواهند کمتر با مشکل روبرو شوند باید به این مساله دقت کنند. امروز شرایط به مراتب با زمانی که آقای روحانی آمدند فرق دارد البته ایشان بیشتر با زمان دولت احمدی نژاد مقایسه می شوند، چون اصولگرا بودند و بعد از دولتی اعتدالی می آیند ولی شرایط بسیار متفاوت است. آقای احمدی نژاد بعد از آقای خاتمی  رییس جمهور شد که شرایط با ثباتی از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشتیم و رشد اقتصادی مثبتی وجود داشت.

نماینده ادورا مجلس خاطرنشان کرد: امروز رکود و تورم بیداد می کند؛ ما در زمان تحویل دولت خاتمی به احمدی نژاد، منابع مالی داشتیم و آقای خاتمی صندوق ذخیره ارزی را بنیان  گذاشته بودند که آقای احمدی نژاد استفاده کردند از طرفی درآمد نفتی کلانی با افزایش کم سابقه قیمت نفت به یکباره در اختیار آقای احمدی نژاد قرار گرفت درحالیکه امروز آقای رییسی با این موارد همراه نیست و حتی آزاد شدن منابع مالی ما بعد از برجام نیز به زمان نیاز دارد و این مسائل به راحتی حل شدنی نیست. بخصوص موضوعاتی چون برجام و FATF که توسط آقایان نامطلوب شناخته می شود، در زمان آقای رییسی اگر به ثمر نرسد ایشان قادر به گشایش اقتصادی نخواهند بود و اگر دولت ایشان از افراد مدیر و متخصص و کارآمد تشکیل نشود این مشکلات بیشتر و بیشتر خواهد شد.

او در پایان گفت: آقای رئیسی می توانند وزیر زن داشته باشند، اگر خودشان و یا مشاورانشان معتقد به این امر باشند و احتمالا نسبت به آقای روحانی مواجهه کمتری در رابطه با مخالفت نسبت به این موضوع خواهند داشت. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز