جزییات جلسه امروز کمیسیون امنیت با حضور عراقچی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۹۰۴۰
جزییات جلسه امروز کمیسیون امنیت با حضور عراقچی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین دور مذاکرات وین با حضور معاون سیاسی وزیر امور خارجه خبر داد.

به گزارش برنا، «محمود عباس‌زاده مشکینی» درباره نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت:‌ نشست امروز با حضور «عباس عراقچی» برگزار شد و با توجه به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لغو تحریم‌ها و سپس راستی آزمایی و بازگشت به اجرای تعهدات برجامی، اعضای کمیسیون از گزارش سید عباس عراقچی درباره روند مذاکرات کاملا راضی نبودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقاومت طرف غربی به ویژه آمریکا برای تضمین دادن برای عمل به تعهدات، مشکوک است، گفت: آمریکا می‌خواهد به هر قیمتی بخشی از تحریم‌ها را حفظ کند که این موضوع نشان می‌دهد آنها در پی استفاده از مکانیسم ماشه هستند.

عباس زاده مشکینی افزود: منافع ملی کشور ایجاب می‌کند تضمین‌های لازم را بگیریم زیرا فشار حداکثری آمریکا و غرب شکست خورده و اقتصاد درون‌زای ما نتیجه می‌دهد.

وی با اشاره به بخش دیگر دستور جلسه امروز درباره اصلاحیه قانون بسیج سازندگی با هدف حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد:‌ هدف این قانون تقویت اقدام در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و  مناطق روستایی و حاشیه شهرها  است که کلیات آن تصویب شد و در جلسات بعدی، اعضای کمیسیون جزییات آن را در دستور کار قرار خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز