محدودیت های جدید کرونایی به اجرا گذاشته شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۹۳۳۱
محدودیت های جدید کرونایی به اجرا گذاشته شد
به دنبال تشدید همه گیری کرونا در مسکو و افزایش شمار بیماران و تلفات در پایتخت روسیه، با بخشنامه مسوولان این شهر محدودیت های جدید کرونا از امروز دوشنبه به اجرا گذاشته شد.

به گزارش برنا از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، محدودیت های جدید کرونا رستوران ها، غذاخوری ها و کافه ها را دربرمی گیرد.  از امروز مشتریان باید قبل از ورود به کافه ها،  رستوران ها و مراکز درمانی مدرک واکسیناسیون کووید -۱۹ یا گواهی منفی بودن آزمایش کرونا  و یا سندی که نشان دهد بدنشان در مقابل کووید-۱۹ آنتی بادی تولید کرده است را نشان دهند.

بر اساس بخشنامه دولت محلی مسکو، افرادی که در شش ماه اخیر به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند می توانند کد ویژه الکترونیکی دریافت کنند. 

افرادی نیز که تست کرونا ارائه می کنند، آن را باید در یکی از آزمایشگاه هایی انجام داده باشند که زیرمجموعه سیستمی به نام «امیاس» باشد.

بر اساس بخشنامه، افرادی که این شرایط را دارند در سامانه ویژه خدمات دولتی روسیه ثبت نام می کنند و کد الکترونیکی (کیو. آر- کد) که دریافت می کنند در گوشی همراه خود به متصدیان کنترل مشتری در رستوران ها نشان می دهند. 

 البته این شرایط در زمان حاضر شامل کافه های واقع در معابر عمومی مسکو در هوای آزاد نمی شود و این نوع مراکز تا روز ۱۲ ماه جولای از این محدودیت معاف هستند. 

 بر اساس گزارش ستاد مقابله با کرونا در روسیه، در مسکو در شبانه روز اخیر ۶ هزار و ۷۲۳ نفر به این بیماری مبتلا یا تست کرونای انها مثبت بوده است و  ۱۱۴ نفر نیز جان خود را ازدست داده اند.    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز