از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن؛

"ماه فرهنگی ایران" در ژاپن برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۹۳۴۶
ماه فرهنگی ایران در ژاپن برگزار می‌شود
با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن «ماه فرهنگی ایران در ژاپن» در آستانه برگزاری المپیک 2020 برگزار می شود.

به گزارش برنا، "ماه فرهنگی ایران در ژاپن" در آستانه برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در این کشور و با همراهی آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (Japan International Cooperation Agency) و اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

در این ماه فرهنگی، نمایشگاه عکس با عنوان "ایران زیبا"، صنایع دستی و غذای ایرانی به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت و می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از فیلم های معرفی ایران و موسیقی ایرانی، از سه نوع غذای ایرانی نیز استفاده نمایند.

"ماه فرهنگی ایران در ژاپن" از تاریخ 7 تیرماه (28ژوئن) آغاز و تا 7 مردادماه (30ژوئیه) و پس از شروع المپیک در محل آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) بر پا خواهد بود.

بیش از ۵۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و ... از ایران برای نمایش در این رویداد با ترجمه و درج توضیحات به زبان ژاپنی  از سوی رایزنی فرهنگی آماده سازی گردیده است.

لازم به ذکر است که هفته المپیک ۱۴۰۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران نیز از ۵ تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه