پشت پرده سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به امارات

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۹۲۸
پشت پرده سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به امارات
یک منبع مورد اعتماد گفت: « لاپید» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل که برای افتتاح ساختمان سفارت این رژیم به ابوظبی سفر کرده است برای تقویت موضع مشترک علیه موضوع هسته ای ایران و تشکیل ائتلاف جهت شکست دولت « بایدن » با « محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی نشست سِری برگزار می‌کند.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی «امارات لیکس»، امروز (سه شنبه) به نقل از یک منبع موثق نوشت:   «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی امروز با «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی  که برای یک سفر رسمی وارد امارات شده است جلسه محرمانه‌ای برگزار خواهد کرد. 

این منبع اظهار داشت که برخلاف برنامه اعلام شده،  «لاپید» امروز جلسه‌ای را به دور از چشم رسانه‌ها با «محمد بن زاید» برگزار می‌کند تا درباره چندین پرونده دو جانبه با وی گفت و گو کند. 

وی چگونگی پیشبرد توافقنامه ائتلاف اعلام شده بین امارات و رژیم اسرائیل در همه زمینه‌ها و توسعه تفاهمات عادی‌سازی روابط را در راس این پروندها ذکر کرد و افزود:  «لاپید» همچنین در مورد تقویت موضع مشترک در خصوص پرونده هسته‌ای ایران و ایجاد یک ائتلاف برای شکست دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در این پرونده با «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی گفت و گو خواهد کرد.      

لاپید در اولین سفر رسمی خود به عنوان وزیر خارجه رژیم اسرائیل به یک کشور حاشیه خلیج فارس صبح امروز وارد ابوظبی شد. 

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار تصویری از خود در هواپیما نوشت که در یک سفر تاریخی به سوی امارات پرواز کرده است. 

حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» در توئیتر با انتشار تصویری از وزیر امور خارجه این رژیم ادعا کرد : یائیر لاپید در اولین سفر خود به امارات. این یک دیدار صلح است.  

این حساب اسرائیلی در توئیتر همچنین تصویر دیگری منتشر کرد و سفر لاپید به امارات را یک لحظه تاریخی دانست و افزود: هواپیمای اسرائیلی «الآل» حامل وزیر امور خارجه اسرائیل در مسیر [سرزمین‌های اشغالی ] (اسرائیل) به امارات از حریم هوایی عربستان عبور کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز