دیدار هنیه و هیات حماس با رهبران جماعت اسلامی لبنان

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۰۰۰۵
دیدار هنیه و هیات حماس با رهبران جماعت اسلامی لبنان
هیات بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «اسماعیل هنیه» امروز (سه شنبه) با رهبران جماعت اسلامی لبنان به ریاست «عزام الایوبی» دیدار کرد.

به گزارش برنا،  از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الایوبی ضمن استقبال از سفر هیات حماس به لبنان، بر موضع ثابت جماعت اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مخالفت با اسکان دائم آوارگان فلسطینی در این کشور تاکید کرد و عملکرد درخشان مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» را ستود.

اسماعیل هنیه نیز با قدردانی از حمایت‌های جماعت اسلامی لبنان از ملت فلسطین، به دستاوردهای مقاومت در نبرد شمشیر قدس پرداخت و بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در راستای تحقق اهداف ملت فلسطین تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین به تشریح راهبرد این جنبش برای مراحل آتی و اولویت‌های آن در رابطه با تحولات سیاسی پرداخت.

هنیه تاکید کرد که پیروزی اخیر در نبرد شمشیر قدس متعلق به همه امت اسلامی است و پیامدهای این پیروزی بر کل منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز همچنین با «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

تارنمای شبکه «المیادین»، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در خبری فوری اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پذیرای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

در این دیدار، نصرالله و هنیه نبرد اخیر فلسطینی ها به نام «شمشیر قدس» با نظامیان رژیم صهیونیستی و دستاوردهای آن را برای  محور مقاومت  برسی کردند.

دبیرکل حزب الله و رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه پیوندهای این جریان مقاومت اسلامی را راهبردی و سرنوشت ساز توصیف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز