دریادار کاویانی:

ایران قدرت نوظهور برای احیای اسلام در منطقه و فرامنطقه است

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۰۷۱۵
ایران قدرت نوظهور برای احیای اسلام در منطقه و فرامنطقه است
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروزه ایران اسلامی قدرت نوظهور برای احیای اسلام در منطقه و همچنین فرامنطقه است، به طوری که نقش جمهوری اسلامی ایران در هرگونه تعامل و معادلات جهانی انکارناپذیر بوده و تاثیر نیروی دریایی در این عرصه بی‌بدلیل است.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، از قسمت‌های مختلف مرکز آموزشی شهید سرلشکر نامجو حسن رود بازدید کرد.

کاویانی ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، اماکن رفاهی و آسایشگا‌ها، در جمع کارکنان وظیفه تحت آموزش گفت: امروز در دوران خاصی از تاریخ به سر می‌بریم و افتخار می‌کنیم در محدودیت‌ها و تحریم‌ها به همت شما جوانان مومن و متخصص بر قله اقتدار ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی قدرت نوظهور برای احیای اسلام در منطقه و همچنین فرامنطقه است، به طوری که نقش جمهوری اسلامی ایران در هرگونه تعامل و معادلات جهانی انکارناپذیر بوده و تاثیر نیروی دریایی در این عرصه بی‌بدلیل است.

جانشین نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور ناوگان نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران در هزاران مایل آن طرف کره خاکی در آب‌های بین‌المللی اقیانوس اطلس توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش بدون پهلوگیری در کشوری هستیم که تعجب قدرت‌های دریانوردی جهان را به همراه داشته است.

کاویانی عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب در داشتن سه شاخصه شجاعت، ایمان و دانش را رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و لزوم هوشیاری جوانان، علمی بودن و داشتن آمادگی‌های روحی و جسمی امام و شهدا در راه مبارزه با جهان استکبار و سلطه بسیار حائز اهمیت دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز