تبریک رییسان جمهوری اندونزی و اوگاندا به آیت‌الله رئیسی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۱۵۶۶
تبریک رییسان جمهوری اندونزی و اوگاندا به آیت‌الله رئیسی
رییسان جمهوری اندونزی و اوگاندا در پیام‌های جداگانه پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش برنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، «جوکو ویدودو»  با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی، انتخاب رییس جمهوری منتخب را منعکس کننده  اعتماد مردم ایران به مدیریت توانمند دانست و ابراز امیدواری کرد که در دوره تصدی ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رییسی، پیشرفت، رفاه و بهره مندی از صلح و امنیت با دوام ایران تداوم یابد.  

رییس جمهوری اندونزی اضافه کرد: برای اندونزی، ایران یکی از مهمترین شرکای منطقه ای است که سابقه روابط دوستانه میان دو کشور به بیش از ۷۰ سال می رسد.  

ویدودو در این پیام بر تعهد اندونزی برای همکاری نزدیک دو کشور در راستای ارتقاء روابط دوسویه و نیز صلح جهانی تاکید کرد.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا، «یووری موسه ونی» رییس جمهوری اوگاندا نیز با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اوگاندا، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به اینکه اوگاندا و ایران روابط دوجانبه صمیمانه ای دارند، ابراز امیدواری کرد در طول دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام  رییسی، منافع و رفاه متقابل دو جانبه تعمیق و تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز