اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۱۹۱۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

نمی‌توانیم قالیباف را با رئیسی یکسان بدانیم/ احمدی نژاد از صدر تا ذیل کابینه را با نگاه سیاسی انتخاب کرد/ در جبهه اصلاحات هنوز بحث های کافی در مورد وضعیت جبهه صورت نگرفته است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار کرد: به نظر من نمی توانیم کشور را یکدست تلقی کنیم آقای قالیباف و رییسی کاملا با هم یکی نیستند.

*************

یک چهره سیاسی اصولگرا:

رئیسی باید از همه ظرفیت های جریان اصولگرا در چینش کابینه استقاده کند/ نمونه کابینه با همه سلایق سیاسی را در دولت هاشمی داشتیم

یک فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: این انتظار از رئیسی وجود دارد که از همه ظرفیت های جریان های اصولگرا که از سلایق مختلفی تشکیل شده در کابینه استفاده شود.

****************

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

سران اصلاحات در تامین نظر مردم موفق نبودند/ اختلاف در جبهه اصلاحات به وجود آمد/ باید یک حزب فراگیر تشکیل شود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران اصلاحات در تامین نظر مردم موفق نبودند اما در آینده مطمئنا جبهه اصلاحات باید تجدیدنظر کرده و یک تجدید سازمان صورت بگیرد تا به طور قوی وارد عرصه فعالیت شده و به سمتی برود که کارکرد حزبی در کشور حاکم شود.

**************

رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت:

کالاهای اساسی و ضروری، تولید و به میزان کافی تامین و وارد شده است/ کالاهای ضروری باید با سرعت در دسترس مصرف کنندگان و مردم قرار گیرد

دویست و سی و هشتمین جلسه ستاد هاهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت تامین و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرگات کشور ارایه و پس از بررسی در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد. براساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر گردید با توجه به اقدامات فوری منطبق بر قوانین و مقررات کشور طبق مصوبه پیشین ستاد هماهنگی اقتصادی دولت،کمیته ای با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت و متشکل از وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی و بانک مرکزی با قید فوریت و رعایت قوانین و مقررات مرتبط نسبت به تامین، خرید و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی اقدام کنند.

*****************

حماس مورد حمله قرار گرفت

رسانه‌های صهیونیستی در بامداد یکشنبه از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در نوار غزه خبر دادند.

*************

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل:

صهیونیست‌ها، یهودیان را به اسارت گرفتند

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل نوشت؛ بی‌تردید اسراییل جایی در آینده منطقه نخواهد داشت؛ صهیونیست‌ها، یهودیان را نیز به اسارت گرفته‌اند.

*************

با تلاش دیوان محاسبات صورت گرفت؛

جلوگیری از واگذاری غیرقانونی حدود ۸۹۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی و رفع تصرف حدود ۶۳۰ هکتار از اراضی ملی بوشهر

دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور نوشت؛ بررسی فرآیند واگذاری اراضی دولتی و ملی ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان نشان می‌دهد که با اقدام به موقع دیوان محاسبات بوشهر از واگذاری غیرقانونی حدود ۸۹۰ هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد سایت های پرورش میگو و همچنین واگذاری حدود ۵۵ هکتار اراضی ملی بدون رعایت مقررات قانونی به یک تبعه قطری جلوگیری شد. همچنین به دنبال این پیگیری‌ها و اقدام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مساعدت و همکاری دستگاه قضایی استان بوشهر، حدود ۶۳۰ هکتار از اراضی ملی واقع در استان بوشهرکه در اوایل دهه ۱۳۹۰ توسط شخصی حقیقی تصرف شده بود، رفع تصرف شد و اراضی موصوف به بیت المال بازگشت.

***************

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز