دادستان کل کشور:

سکان دار امروز دستگاه قضا با مشکلات آشنایی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۲۳۲۱
سکان دار امروز دستگاه قضا با مشکلات آشنایی دارد
دادستان کل کشور گفت: کسی امروز سکان دار مدیریت اجرایی کشور می شود که با مشکلات دستگاه قضایی به خوبی آشنا است و انتظار داریم که در دولت انقلابی و جهاد گونه خود در راستای رفع مشکلات دستگاه قضایی کمک کند و شاهد تعامل و همکاری و مساعدت سه قوه برای حل مشکلات مردم باشیم.

« حجت الاسلام محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس قوه قضائیه گفت: از عزیزانی که شایسته بود در این مراسم حضور می داشتند اما بخاطر شرایط کرونا به حداقل اکتفا شده پوزش می طلبم.۴ تقدیر و تشکر را تقدیم حضور می کنم؛ ابتدا از مقام معظم رهبری تشکر می کنم که برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست عالی قوه قضاییه را از درون قوه قضاییه انتخاب و انتصاب فرمودند .

وی افزود: این حقیر دو بار افتخار ماموریت از ناحیه رهبری را در سالهای ۷۶ و ۷۷ و ۸۶ و ۸۷ را از مجموعه قوه قضاییه داشتم . یکی از انتظارات این قوه این بود که ریاست قوه قضاییه از درون قوه قضاییه انتخاب شود، خوشبختانه این انتظار به حق در حدود سه سال قبل محقق شد و مدیریت عالی قوه قضاییه از درون مجموعه قوه انتخاب شد اما متاسفانه این دوران کوتاه بود و آقای رییسی منتخب مردم، برای تصدی پست ریاست جمهوری شدند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: این انتظار به حق برای دومین بار از سوی رهبری مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه از درون قوه با انتخاب وانتصاب آقای اژه ای صورت گرفت که ایشان دارای سوابق نورانی، طولانی و تجربیات گرانقدر هستند.تشکر دوم من از میهمانان گرامی است که دعوت ما را پذیرفتند و در این مراسم حضور یافتند خصوصا ریاست دفتر رهبری ور یاست مجلس و معاون اول ریاست جمهوری و مقامات و عزیزان دیگر.

وی اضافه کرد: تشکر سوم من از ریاست سابق قوه و رییس جمهور منتخب است که در راستای رهنمودهای رهبری در گام دوم بنای مستحکم تحول را با برنامه های کوتاه میان و بلند مدت بنا نموده اند و ادامه و استمرار آن به وسیله آقای اژه ای با اقتدار بیشتر و با توجه به تجربیات انشاالله ادامه خواهد یافت.

منتظری تصریح کرد: تشکر آخر من از همه همکارانم در سراسر کشور در سطوح مدیریت عالی و میانی دستگاه قضایی است که بیشترین نقش را در تحقق عینی این تحول داشته اند با امید به اینکه در این دوره شاهد همکاری و مدیریت و اهتمام بیش از پیش برای تحقق یک دستگاه قضاییه عدالت محور عدالت گستر و عدالت بستر باشیم.
 
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: کسی امروز سکان دار مدیریت اجرایی کشور می شود که با مشکلات دستگاه قضایی به خوبی آشنا است و انتظار داریم که در دولت انقلابی و جهاد گونه خود در راستای رفع مشکلات دستگاه قضایی کمک کند و شاهد تعامل و همکاری و مساعدت سه قوه برای حل مشکلات مردم باشیم.
 

 

نظر شما