رئیس مجلس شورای اسلامی:

مردم هیچ بهانه‌ای را برای عدم موفقیت از ما نخواهند پذیرفت/ اعتماد مردم در شرایط خوبی به بسر نمی‌برد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۲۳۷۲
مردم هیچ بهانه‌ای را برای عدم موفقیت از ما نخواهند پذیرفت/ اعتماد مردم در شرایط خوبی به بسر نمی‌برد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هیچ بهانه ای را برای عدم موفقیت از ما نخواهند پذیرفت، همه ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و رهبری و پیشگاه خداوند هستیم.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آیین تکریم و معارفه رئیس قوه قضائیه گفت: عرض تبریک و تهنیت به آقای محسنی اژه ای در این مسئولیت جدید و خطیر در ریاست قوه قضاییه و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. به آقای رییسی خدا قوت می‌گویم که با کار مضاعف و با سند تحول، امید و نشاط را در جامعه به وجود آوردند.

وی افزود: با توجه به شناختی که من از آقای محسنی اژه ای دارم این حرکت با شتاب بیشتری به پیش خواهد رفت. امروز حاشیه روی و حاشیه سازی و فاصله گرفتن از دغدغه های مردم گناه نابخشودنی است و کام مردم را تلخ می کند و مردم این را از ما قبول نمی کنند. این به معنی این نیست که به استقلال قوا توجه نکنیم و به این معنا نیست که، اختلاف نظر وجود نداشته باشد. حتما اختلاف سلیقه وجود دارد این امر طبیعی است اما مهم این است که تعاملات بین قوا با تدبیر و همدلی به خروجی یک پارچه به نفع مردم منجر شود.

قالیباف تصریح کرد: حقیقت تلخ این است که کشور در شرایط سختی به سر می برد شرایط بر مردم خصوصا بر محرومین و مستضعفین سختتر از همیشه است. اعتماد مردم در شرایط خوبی به بسر نمی برد و رو به کاهش است و این یک واقعیت تلخ است.
 
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که دوره جدیدی از حکمرانی و اداره کشور، آغاز شده و در آستانه شروع به کار است. این فرصت بسیار کم نظیری برای خدمت به مردم برای حل مشکلات است. مردم هیچ بهانه ای را برای عدم موفقیت از ما نخواهند پذیرفت، همه ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و رهبری و پیشگاه خداوند هستیم. به اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه ملزم هستیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز