یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

من اگر جای رئیسی بودم بدنه اجرایی دولت را ثابت نگه می‌داشتم و درصد ریسک را پایین می‌آوردم/ ترمیم رابطه دولت و ملت در اولویت قرار بگیرد/ مردم تاب و توان دعواهای سیاسی را ندارند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۵:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۲۵۰۰
من اگر جای رئیسی بودم بدنه اجرایی دولت را ثابت نگه می‌داشتم و درصد ریسک را پایین می‌آوردم/ ترمیم رابطه دولت و ملت در اولویت قرار بگیرد/ مردم تاب و توان دعواهای سیاسی را ندارند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: من اگر جای رئیس جمهور منتخب بودم با بهره گیری از ظرفیت بدنه اجرایی امروز دولت و ثابت نگه داشتن آن درصد ریسک را پایین می آوردم چرا که در شرایطی که امروز ایران با آن مواجه است تا مدیران جدیدی بیایند و معرفی شوند و آغاز به کار کنند زمانی را به طور ناخودآگاه را از دست خواهیم داد.

زهرا نژاد بهرام، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با توصیه به رئیس جمهور منتخب در چینش کابینه گفت: با توجه به جناح سیاسی که آقای رئیسی برخاسته از آن است نمی توان توقع داشت کابینه ای فراجناحی تشکیل شود البته که او از قوه قضائیه به دستگاه اجرایی آمده و در دستگاه قضا شاید، نگاه فراجناحی بیشتری نیاز است. 

او افزود: اما به عنوان یک شهروند توصیه هایی به رئیس جمهور منتخب دارم. اولویت آقای رئیسی باید تقویت ارتباط با مردم و برنامه ریزی برای آن باشد؛ مردم خسته هستند و تاب و توان دعواهای سیاسی را ندارند. 

نژاد بهرام تاکید کرد: مسئولین باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: من اگر جای رئیسی بودم با توجه به شکافی که امروز بین دولت و ملت وجود دارد ترمیم رابطه دولت و ملت را اولویت قرار می دادم  و سایتی را تحت عنوان بانک ایده ها برای رفع مشکلات ایجاد می کردم و از همه صاحب نظران می خواستم در این سایت، ایده های خود برای اداره کشور ارائه کنند. 

او تصریح کرد: من اگر جای آقای رئیسی بودم قبل از شروع کار دولت هم، نشست هایی را در حوزه های اقتصادی که اولویت امروز کشور است با اتاق های بازرگانی، اصناف و ... برگزار می کردم و ایده های لازم را قبل از شروع به کار دولت دریافت می کردم. 

نژاد بهرام یادآور شد: از مهمترین مشکلات امروز کشور کرونا است و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون که متاسفانه ایران در حال حاضر در این امر از رده پایین برخوردار است را در اولویت قرار می دادم، خصوصا شهرهایی مثل سیستان و بلوچستان که در وضعیت بغرنجی به سر می برند. علاوه بر این در کشور ما بحران آب بسیار خطیر است و باید همواره به آن توجه داشته باشیم.

او ادامه داد: آقای رئیسی باید نمایندگی اجماع ملی را بر عهده بگیرد و گفتگوی ملی را نمایندگی کند چرا که کشور ما امروز در شرایط سختی قرار دارد و جایی برای دعواهای جناحی نیست. 

نژاد بهرام افزود: استفاده از ظرفیت زنان به عنوان نیمی از جمعیت این کشور باید یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم باشد چرا که استفاده سمبلیک از زنان نمی تواند خواسته های آنان را برآورده سازد و حضور آنها در ارکان سیاسی و جامعه با توجه به شایستگی هایی که دارند حق مسلم آنها است در واقع این موضوع به نفع کشور است. 

او در پایان گفت: من اگر جای رئیس جمهور منتخب بودم با بهره گیری از ظرفیت بدنه اجرایی امروز دولت و ثابت نگه داشتن آن درصد ریسک را پایین می آوردم چرا که در شرایطی که امروز ایران با آن مواجه است تا مدیران جدیدی بیایند و معرفی شوند و آغاز به کار کنند زمانی را به طور ناخودآگاه را از دست خواهیم داد. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز