کویت رکورد زد!

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۰:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۲۶۹۴
کویت رکورد زد!
وزارت بهداشت کویت روز دوشنبه از ابتلای یکهزار و ۹۷۷ نفر جدید به ویروس کرونا خبر داد تا بالاترین آمار ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور حاشیه خلیج فارس از زمان آغاز آن در دسامبر گذشته به ثبت برسد.

به گزارش برنا؛ از رسانه‌های کویتی، در بیانیه وزارت بهداشت کویت همچنین اعلام شده است که ۱۲ نفر نیز در نتیجه ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند و یکهزار و ۸۴۱ تن دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

براساس گزارش این وزارتخانه کویت، مجموع کلی مبتلایان کرونا در این کشور به بیش از ۳۶۵ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹ نفر جان باخته‌اند.

از سوی دیگر روزنامه قبس چاپ کویت به نقل از مقامات دولتی هشدار داده بود که شرایط ویروس کرونا در کویت به علت پر بودن تخت‌های مراکز مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های این کشور خطرناک است.

مقامات کویتی می گویند: در صورت تداوم وخامت اوضاع کرونا در کشور، ممنوعیت و تعطیلی فعالیت‌ها بزودی به اجرا گذاشته خواهد شد.

شمار مبتلایان به کرونا در جهان تا شامگاه دوشنبه از ۱۸۴ میلیون و ۷۵۶ هزار نفر فراتر رفت که از این تعداد بیش از سه میلیون و ۹۹۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۱۶۹ میلیون و ۶۵ هزار نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز