پیام تبریک نخست وزیر مالزی به رئیسی

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۷:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۵
پیام تبریک نخست وزیر مالزی به رئیسی
نخست وزیر مالزی در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش برنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور، «محی الدین یاسین» نخست وزیر مالزی با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، از سوی خود، مردم و دولت مالزی، پیروزی رئیس جمهوری منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.  

یاسین در این پیام تاکید کرد: مالزی و جمهوری اسلامی ایران سال‌های طولانی شرکای نزدیک بوده‌اند. روابط بین دو کشور در یک منظومه وسیع از همکاری اقتصادی فعال گرفته تا نزدیکی روابط مردم با مردم رشد یافته و تقویت شده است.

وی اضافه کرد: دو کشور همچنین در سازمان‌های چندجانبه که عضو هستند بویژه در سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی، جنبش عدم تعهد و گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه از نزدیک با یکدیگر در حال همکاری هستند.

نخست وزیر مالزی افزود: مایل هستم با جنابعالی در جهت ارتقاء بیشتر همکاری‌های مالزی و ایران در جهت منافع متقابل مردم دو کشور و همچنین منافع صلح، ثبات و خوشبختی جهان در مقیاس وسیعتر از نزدیک همکاری کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز