تخیلاتی که علیه من می‌نویسند را باور نکنید/ از ممنوع شدن فعالیتم در توییتر خوشحالم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۴۴۰۶
تخیلاتی که علیه من می‌نویسند را باور نکنید/ از ممنوع شدن فعالیتم در توییتر خوشحالم
رئیس جمهوری پیشین آمریکا به دنبال افشاگری کتاب‌های جدیدی درباره تمجید او از آدولف هیتلر و شوخی او درباره جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی که ۲۰۱۸ در کنسولگری ریاض در استانبول کشته شد، از حامیانش خواست تا این کتاب‌ها را نادیده بگیرند.

به گزارش برنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مایکل بندر خبرنگار وال استریت ژورنال در کتاب جدیدی گفت که دونالد ترامپ سال ۲۰۱۸ در جریان سفری به پاریس به مناسبت پایان جنگ جهانی اول به جان کلی، رئیس دفترش گفته بود که "خب، هیتلر کارهای خوب زیادی کرده بود."

ترامپ جمعه با صدور بیانیه‌ای گفت: داستانی که خبرنگار درجه سه به نام مایکل بندر نوشته، درباره اینکه من و مایک پنس بر سر کوری لواندوفسکی دعوای بزرگی داشتیم، کاملا غلط است. هرگز چنین بحثی پیش نیامد. این هم مثل سایر داستانهایی که در شماری از کتابها درباره من آمده است، تخیلی است.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا افزود: به نظر من ملاقات با نویسندگان کتابهای مضحک که درباره دولت بسیار موفق من یا خود من مینویسند، کاملا اتلاف وقت باشد. آنها هر طور که بخواهند، بدون ذکر منبع، بدون بررسی حقیقت یا حتی پرسیدن اینکه چنین اتفاقی درست است یا خیر می نویسند.

ترامپ تاکید کرد: صادقانه بگویم که بسیاری از این داستانها ساختگی یا کاملا تخیلی هستند. گاهی این نویسندگان افراد بدی هستند که هر آنچه به ذهنشان میرسد، یا مناسب خودشان است، می نویسند. اینها از واقعیت و حقایق به دور هستند. پس وقتی آشغالی را میخوانید که رسانه اخبار جعلی بیرون داده است، لطفا این را به یاد داشته باشید و به همه چیز به دیده تردید نگاه کنید.

ترامپ گفت، این کار به او فرصت داد تا تماس تلفنی بگیرد و کارهای دیگری انجام دهد و مطالبی را بخواند که قبلا نمیتوانست بخواند. او همچنین اعتقاد دارد بیانیه هایی که دفترش بعد از این ممنوعیت منتشر میکنند "برازنده تر" است.

 

نظر شما