شوکی که به امارات وارد شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۲:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۴۸۴۵
شوکی که به امارات وارد شد
بخش رصد و نظارت بر رسانه‌های وابسته به دستگاه امنیت و اطلاعات امارات، میزان همدلی داخلی، کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی با حادثه انفجار بندر جبل علی را ضعیف ارزیابی کرد.

به گزارش برنا به نقل از العالم، یک مبنع امنیتی اماراتی فاش کرد که نتایج ارزیابی حس همدردی شهروندان اماراتی با انفجار جبل علی که چند روز قبل در دبی رخ داد، حکومت این امارات را شوکه کرده است.

به نوشته حساب توئیتری «بدون ظل» که صاحب آن یک افسر سازمان اطلاعات امارات است، دایره رصد و نظارت بر رسانه‌های وابسته به دستگاه امنیت و اطلاعات امارات، میزان همدلی داخلی، کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی با حادثه انفجار بندر جبل علی را ضعیف ارزیابی کرد.

به گفته این منبع، دایره روابط بین الملل دستگاه امنیت و اطلاعات امارات موضع اسرائیل با حادثه جبل علی را ضعیف و متحدانی چون کانادا، روسیه و استرالیا را غیر منتظره ارزیابی کرد.

این در حالی است که موضع متحدان امارات در اتحادیه آفریقا بین خوب، غیر منتظره و ضعیف و متحدان آسیایی به جز کره جنوبی که بسیار خوب بوده، مابقی غیر منتظره ارزیابی شده است.

این موضوع بر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین عربستان سعودی نیز منطبق است که سطح همدلی آنها با این حادثه دور از انتظار ارزیابی شده است.

ارزیابی امنیتی امارات دلایل همدردی ضعیف با حادثه بندر جبل علی را ناشی از ضعف در ارتباط وزارت خارجه با سفارت خانه های کشورهای خارجی در امارات و تضاد و اختلاف منافع این کشور با کشورهای دوست و همچنین حمله مستمر رسانه‌ای در شبکه های اجتماعی اینترنتی علیه حکومت امارات دانسته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز