دولت مجوز خرید خودروهای مورد نیاز را صادر کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۱۶۶
دولت مجوز خرید خودروهای مورد نیاز را صادر کرد
مصوبات دولت مربوط به ارجاع برخی از اختلافات در قراردادهای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور و مجوز خرید خودروهای مورد نیاز مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری ابلاغ شد.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت،  هیات وزیران در جلسه مورخ شانزدهم تیر ۱۴۰۰، به سازمان برنامه و بودجه کشور (مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری) اجازه داد نسبت به خرید خودروهای مورد نیاز خود از محل اعتبارت مصوب مربوط و با رعایت سایر قوانین و مقررات اقدام کند.

ارجاع برخی از اختلافات در قراردادهای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور

دولت همچنین مصوبه مربوط به ارجاع برخی از اختلافات در قراردادهای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور را ابلاغ کرد.

در جلسه هیات وزیران مورخ شانزدهم تیر ۱۴۰۰ و در راستای اصل (۱۳۹) قانون اساسی، اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به تعدادی از طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به تعیین شورای مذکور به عنوان مرجع داوری، ارجاع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز