اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۷۳۳
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

عضو جبهه پایداری:

چه طور کسی که فقط خواندن و نوشتن می‌داند به آیت الله مصباح توهین می‌کند/ پایداری دفتر ندارد و جلسات جبهه در حسینیه برگزار می‌شود/ اگر خلافی از من در مجلس دیدند افشا کنند/ فیلم آیت الله مصباح برای بوسیدن زانوی آقا موجود است

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به برخی انتقادها که قدرت گرفتن اعضای پایداری در نهاد پارلمانی را مطرح می کنند، اذعان کرد: اگر ما در مجلس یازدهم یک کار خلاف قانون داشته ایم بگویند عذرخواهی می کنیم، اگر من یک خانه اضافه دارم افشا کنند، باید به خاطر رسیدگی به کار مردم فحش بخوریم؟ ما ایستاده ایم و بچه ها را برای خدمت به مردم متحد می کنیم آیا این کار بد است؟ پایداری نیم متر زمین از جایی و کسی نگرفته است ما حتی یک دفتر نداریم و برای رفع این نیاز جایی مثل حسینیه و مسجد پیدا می کنیم و برای جلسات دور هم می نشینیم، همه هم می دانند.

*******************

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

دولتی قوی‌تر از دولت روحانی تشکیل نمی‌شود/ زیاد خوشبین نیستم که یک دولت یکدست و تحت فرمان رئیسی شکل بگیرد/ واگرایی در داخل اصلاح طلبان ایجاد شده و در آینده به دو جبهه تقسیم می‌شوند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من زیاد خوشبین نیستم که یک دولت یک دست و تحت فرمان رئیسی شکل بگیرد.

**************

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نباید مثل یک شرکت تعاونی برای کابینه سهم خواهی کنیم/ با هماهنگی قوا کارها بهتر پیش می‌رود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: اگر دولتی که بر سر کار می آید وزرای قدرتمندی معرفی کند و مجلس کمک کند و مثل یک شرکت تعاونی سهم خواهی وجود نداشته باشد و براساس تعهد و تجربه و بر این اساس، دولتی پر تحرک و پر جنب و جوش و جهادی بر سر کار بیاید کارها بهتر از این خواهد بود که ما ملاحضه می کنیم و دولت دولتی موفق خواهد بود.

*************

در دریای چین صورت گرفت؛

شکست ناو جنگی آمریکا

ارتش چین روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: یک ناو جنگی آمریکا را که به طور غیرقانونی وارد آبهای چین در نزدیکی جزایر پاراسل شده بود بیرون رانده است.

************

آخرین گزارش سه ماهه برجام ارائه شد/با احیای برجام کدام تحریم ها لغو خواهند شد؟

وزارت امور خارجه بیست و دومین و آخرین گزارش سه ماهه از روند اجرای برجام در دولت تدبیر و امید را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

***********

10 دستور مهم "محسنی اژه‌ای" در اولین جلسه شورای عالی قوه قضاییه

رئیس دستگاه قضاء با صدور ده دستور مهم به معاونین و مسئولان عالی قضائی کشور در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه، بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد.

**********

نظر شما