نیروهای آمریکایی مهمات و تجهیزات جدیدی را به سوریه منتقل کردند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۷۴۹
نیروهای آمریکایی مهمات و تجهیزات جدیدی را به سوریه منتقل کردند
نیروهای اشغالگر آمریکا در ادامه فعالیت‌های غیرقانونی خود در سوریه، سلاح، مهمات و تجهیزات لجستیکی جدیدی را وارد خاک این کشور کردند.

به گزارش برنا از خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (دوشنبه) از اقدام غیر قانونی جدید نیروهای آمریکایی مبنی بر وارد کردن سلاح، مهمات و تجهیزات لجستیکی به خاک این کشور خبر داد و افزود: نیروهای اشغالگر آمریکایی برای حمایت از پایگاههای نظامی خود در حومه «حسکه»، کاروان جدیدی حامل سلاح، مهمات و تجهیزات لجستیکی را از خاک عراق و از طریق گذرگاه غیرقانونی نالولید» وارد سوریه کردند. 

منابع محلی از حومه «تل حمیس» به خبرنگار «سانا» گفتند که کاروان نیروهای نظامی آمریکا متشکل از ۳۷ دستگاه کامیون حامل سلاح، مهمات و تجهیزات لجستیکی همراه با ۳ خودرو سنگین حامل خودروهای زرهی و ۸ خودرو سنگین حامل جعبه‌های استتار شده، از خاک عراق وارد تل حمیس شدند و از آنجا به سوی تعدادی از پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در حومه حسکه انتقال داده شدند.  

این منابع خاطرنشان کردند که سه خودروی زرهی نظامیان اشغالگر آمریکایی و سه خودرو که مسلسل‌های مختلف بر آن‌ها سوار شده بود و متعلق به شبه نظامیان «قسد» (کردهای سوریه) بودند، کاروان یاد شده را از زمان ورود به خاک سوریه همراهی کردند. 

 

نظر شما