فرمانده نیروی انتظامی با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد‌

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۰۴۹
فرمانده نیروی انتظامی با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد‌
سردار اشتری و جمعی از مسئولان عالی‌ رتبه نیروی انتظامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کردند.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه معاونین و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه‌ این نیرو صبح امروز سه‌شنبه‌ (۲۲ تیر) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با وی دیدار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست دستگاه قضا، برای ایشان که مناصب مختلف قضایی را گام به گام تا عالی‌ترین سطح تجربه کرده، در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

سردار اشتری در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد بخش های مختلف نیروی انتظامی پرداخت و از آمادگی کامل این نیرو برای گسترش همکاری‌‌هایش‌ با دستگاه قضایی در کشف و برخورد با جرائم سازمان‌یافته، کشف و انهدام باندها و شبکه‌های نفوذ و فساد، پیشگیری از وقوع جرم‌ و دیگر حوزه‌های مأموریتی ناجا خبر داد.

در این دیدار معاونین و مسئولان سازمان‌های وابسته به نیروی انتظامی نیز درباره عملکرد و اقدامات‌ مجموعه متبوع‌ِشان به رئیس جدید دستگاه قضا گزارش دادند.

رئیس قوه قضائیه هم با تشکر از ابراز محبت فرمانده نیروی انتظامی و همکارانش نسبت به وی و گزارشی که درباره وضعیت و عملکرد این نیرو ارائه کردند، بر لزوم افزایش همکاری‌های پلیس و دستگاه قضا در جهت برخورد با ناهنجاری‌ها، حفظ امنیت و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: نیروی انتظامی از مهم‌ترین دستگاه‌های مرتبط با قوه قضاییه است که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارد و برخورد حکیمانه‌ و مهربانانه‌‌اش با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دستور روز گذشته خود به دادستان کل کشور برای بررسی راهکارهای تقویت همکاری‌‌ ضابطان و نیروهای امنیتی و انتظامی با دستگاه قضا، از فرماندهان ناجا نیز خواست که با مشارکت فعال در این زمینه، شرایط بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و خدمات متقابل این مجموعه‌ها را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با مهم و گسترده‌ خواندن مأموریت‌‌های ناجا و تقدیر از جانفشانی‌های خادمان مردم در این نیرو، هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضایی را برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی ضروری خواند.

نظر شما