اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۳۰۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم:

بزرگترین چالش دولت رئیسی در حوزه روابط خارجی است/ انتقادات به دولت روحانی ادامه دار خواهد بود/ اگر دولت آینده مواجهه درستی با مسائل حقوق بشری نداشته باشد با چالش مواجه می‌شود

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: اگر در شرایط موجود مواجهه درستی در حوزه سیاست خارجی با طرح مسائل حقوق بشری نداشته باشیم و بخواهیم انفعالی عمل کنیم و تدبیر به خرج ندهیم، بیم این می رود که طرح این موضوع و پررنگ کردن آن باعث شود که رئیس جمهور و دولت دچار چالش شوند.

************

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

رئیسی قفل سیاست خارجی را باز و با دنیا گفت‌وگو کند/ دولت آینده مصالح ملی را فدای برخوردهای خطی نکند/ اگر دولت نتوانسته است در مشکلات سیاست خارجی گامی بردارد، افراطیون جنجال کردند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اگر دولت نتوانسته است در مشکلات سیاست خارجی گامی بردارد افراطیون تندرو هیاهو و جنجال می کردند و دولت عقب نشینی کرده است.

***********

یک چهره سیاسی اصولگرا:

توصیه نمی‌کنم از تیم فعلی در سیاست خارجی رئیسی استفاده شود/ کابینه فراجناحی نداریم ولی کابینه ائتلافی داریم

یک چهره اصولگرا گفت: در عالم سیاست چیزی به عنوان کابینه فراجناحی نداریم ولی کابینه ائتلافی داریم، فراجناحی در عالم سیاست و در حد دولت بی معنا است.

*************

به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان؛

سلسله نشست‌های نقد و بررسی و عملکرد شورای نگهبان برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های نقد و بررسی حقوقی رویه و عملکرد شورای نگهبان به همت پژوهشکده شورای نگهبان هفته بعد برگزار می‌شود.

*************

رییس جمهوری:

همکاری دستگاه‌ها برای تسریع در ترخیص کالاها در گمرکات ضروری است/ اتصال همه سامانه‌ها بویژه سامانه گمرک به سامانه جامع تا پایان تیرماه

رییس جمهوری درباره گزارش‌های تامین کالاهای اساسی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درجهت تسریع در انتقال کالا، گفت: همکاری همه دستگاه‌ها در جهت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در گمرکات کشور ضروری است.

****************

برای کمک به حادثه‌دیدگان بیمارستان عراق؛

ایران اعلام آمادگی کرد

سفیر ایران در بغداد در تماس با مقامات وزارت بهداشت عراق با ابراز تأسف شدید از وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) شهر ناصریه در استان ذی‌قار عراق از اعلام آمادگی ایران برای کمک به حادثه دیدگان این آتش سوزی خبر داد .

***********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز