نماینده سابق مجلس:

مردم باید شیرینی و حلاوت این انتخاب را بچشند نه آنکه نقره داغ شوند/ دولت روحانی به مردم خدمت کرده است/آقای رئیسی اجازه ندهد بی‌اخلاقی‌ها ادامه پیدا کند/ خزانه به روی دولت روحانی در این روزهای پایانی بسته نشود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۶۴۰۰
مردم باید شیرینی و حلاوت این انتخاب را بچشند نه آنکه نقره داغ شوند/ دولت روحانی به مردم خدمت کرده است/آقای رئیسی اجازه ندهد بی‌اخلاقی‌ها ادامه پیدا کند/ خزانه به روی دولت روحانی در این روزهای پایانی بسته نشود
نماینده سابق مجلس گفت: اتهامات به دولت آقای روحانی مبنی بر اینکه دولت بنا دارد تا زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد درست نیست، مگر در یک ماه می توان چه کار کرد، دولت روحانی به مردم خدمت کرده است.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده سابق مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص "رابطه بین مجلس یازدهم و دولت سیزدهم" گفت: هر دولتی یک روز پایان می یابد، آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب خلیفه کُشی را باب نکند و عامل یک بدعت بد نشود. مجلس با رفتار در مقابل دولت آقای روحانی نشان داده به توصیه های رهبری مبنی بر تعامل توجهی ندارد. من پیش بینی می کنم که اقای رئیسی پس از معرفی کابینه خود به مجلس به سلامت نتواند کابینه را از مجلس بیرون بکشد زیرا با مخالفت های نمایندگان رو به رو خواهد شد. 

او ادامه داد: همه باید به دولت آقای رئیسی کمک کنند تا موفق شود زیرا موفقیت دولت او، موفقیت یک حزب و فرد نیست موفقیت یک ملت است. با توجه به منش رفتاری که آقای رئیسی دارد انتظار میرود جلوی تندروی ها بایستد و اجازه ندهد تا این اخلاق ناپسند در جامعه رواج یابد. حتما هشت سال پیشرو دولت آقای رئیسی را خواهیم داشت؛ آقای رئیسی نباید اجازه دهد بی اخلاقی ها ادامه پیدا کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: انتظارات از آقای رئیسی بسیار است اما فارغ از انتظارات اجتماعی و رفاهی و مطالبات جوانان، اخلاق مداری بیشتر مطالبه می شود، امیدوارم ایشان پایه گذار یک دولت اخلاق مدارانه شود. اقای رئیسی طبق گفته خودشان به مردم بدهکار است نه به هیچ یک از نمایندگان یا گروه و جناح سیاسی.

این نماینده سابق بیان کرد: اگر نمایندگان به دنبال این هستند که به آقای رئیسی کمک کنند همین که کابینه ایشان مطرح شد سنگ اندازی نکنند و اقدام تلافی جویانه نداشته باشند و قدرت خود را به رخ دولت آقای رئیسی نکشند و به همه افراد کابینه دولت سیزدهم رای اعتماد دهند. طبق اخباری که به گوش می رسد برخی از نمایندگان متوسل به قدرت نمایی شده اند و بنا دارند به علت انکه آقای رئیسی جلسه ای را با آنها برگزار نکرده است به کابینه او رای مثبت ندهند. نمایندگان بدانند که با اخم بدی از سوی مردم مواجهه خواهند شد.

جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد: مردم از یکدست شدن سه قوه راضی هستند و دراین شرایط هر قوه ای که خلف وعده کند و زیر میز بزند مورد غضب مردم قرار می گیرد. مردم می گویند اگر تصمیم حاکمیت این بوده که به مدت ده سال قدرت در کشور یک دست شود تا مشکلات حل شود پس از روسای قوا انتظار می رود که در کار هم کارشکنی نکنند.

او در پایان گفت: اتهامات به دولت آقای روحانی مبنی بر اینکه دولت بنا دارد تا زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد درست نیست، مگر در یک ماه می توان چه کار کرد، دولت روحانی به مردم خدمت کرده است. انتقال قدرت بین دو دولت نباید سکته در ارائه خدمت به مردم ایجاد کند، مردم باید شیرینی و حلاوت این انتخاب را بچشند نه انکه نقره داغ شوند. متاسفانه بعضی از حساب ها بسته شده است و امکان خدمت به مردم بسته شده است و این اتفاق خوبی نیست. با توجه به انکه آقای روحانی به دیدار آقای رئیسی رفت و اعضای کابینه خود را مکلف کرد تا به دولت منتخب کمک کند، انتظار می رود تا آقای رئیسی مساعدت کند تا در خزانه به روی دولت روحانی در این روزهای پایانی بسته نشود زیرا باید در این یک ماه دولت آقای روحانی به مردم خدمت کند. مردم که نباید سرگردان شوند؛ باید به مردم خدمت شود.  7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز