در پی هشدار مکرون؛

یک میلیون شهروند فرانسوی برای واکسن کرونا ثبت نام کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۴۵
یک میلیون شهروند فرانسوی برای واکسن کرونا ثبت نام کرد
بیش از یک ملیون شهروند فرانسه در پی هشدار امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور در باره الزامی شدن در اختیار داشتن گواهی تزریق واکسن کووید - ۱۹ برای فعالیت های روزانه و تفریحی، برای دریافت واکسن ثبت نام کرده اند.

به گزارش برنا، داکتولیت برنامه رایانه ای و موبایلی مرکزی تعیین وقت برای دریافت واکسن در فرانسه اعلان کرد که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار شهروند فرانسه برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کرده اند که بیشتر آنان زیر ۳۵ ساله بوده اند.  

مکرون گفته بود به زودی به همراه داشتن مدرک اثبات کننده دریافت واکسن ویروس کرونا، آزمایش منفی کووید - ۱۹ یا گواهی بهبودی از ابتلا به این بیماری، حتی برای رفتن به غذاخوری های همگانی و فروشگاه ها الزامی خواهدشد.  همچنین شهروندان فرانسه برای سوار شدن بر هواپیما یا قطارها باید گواهی دریافت واکسن کووید - ۱۹ ارایه دهند.  

بر اساس گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ همراه داشتن گواهی مصونیت در برابر ویروس کرونا از ماه اوت (میانه مرداد ماه) در فرانسه اجباری خواهد شد.

با اینکه تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد شهروندان فرانسه واکسن کامل دریافت کرده اند، اما هم زمان با بالا رفتن آمار ابتلا در جهان در پی انتشار گونه های تازه این ویروس، تلاش ها برای تزریق همگانی واکسن از سرگرفته شده است.  

به همراه الزامی شدن گواهی واکسن کرونا برای ورود به مکان های تفریحی و حضور در این فعالیت ها، تزریق واکسن برای کارکنان بخش بهداشت و درمان فرانسه تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه) اجباری اعلان شده به گونه ای که در غیر این صورت بدون دریافت دستمزد از کار معلق خواهند شد.  ​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز