اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۵۱۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

عضو‌ جامعه روحانیت مبارز:

فرافکنی‌ها علیه دولت فایده‌ای ندارد/ ارتباط مجلس یازدهم با دولت دوازدهم ارتباط اخلاقی و علمی نبود/ رهبری در پایان دولت بگونه ای عمل می‌کنند که دچار افراط و تفریط نشویم

عضو‌ جامعه روحانیت مبارز گفت: مقام معظم رهبری در یکی دو مورد نشان دادند که سرنخ دردستشان است مثلا در ماجرای استیضاح دولت که مجلس به طور جد به دنبال ان بود رهبری مانع شدند و در دیدار با نمایندگان فرمودند، این دولت تا آخرین روز کاری باید به وظیفه عمل کند. به نظر می آید که در پایان کار دولت هم مقام معظم رهبری آنچه مصلحت کشور است و شرایط کشور ایجاب می کند بگونه‌ای عمل کنند که ما دچار افراط و تفریط نشویم.

*********

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

اصلاح طلبان در افول هستند/ فراز و نشیب جزیی از ذات فعالیت‌های سیاسی است

یک چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: در شرایط امروز به نظر می رسد اصلاح طلبان هم از منظر حاکمیت موجود و هم از نظر اقبال جامعه در شرایط افول هستند.

*********

یک چهره سیاسی اصولگرا:

رییسی مذاکرات نیمه تمام برجام را تعیین تکلیف کند/ باید عضوی موثر در شانگهای باشیم/ مجلس در رای اعتماد به وزرا دموکراسی را رعایت کند

یک چهره سیاسی اصولگرا مطرح کرد: من امیدوارم دوستان عزیز ما در مجلس توجه کنند که علی رغم اینکه دولت مطبوع خودشان بر سر کار آمده است اما باید همه قواعد دموکراسی را رعایت کنند.

********

واکنش سخنگوی دولت به دریافت جایزه جشنواره کن توسط فرهادی

سخنگوی دولت نوشت؛ دست‌یابی ‎اصغر فرهادی به جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره کن، جایگاه خوب سینمای ایران را جلوه‌گر ساخت. این موفقیت را صمیمانه تبریک می‌گویم.

*********

پاسخ تند وزارت خارجه آمریکا به توئیت عراقچی

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به توییت عراقچى عنوان کرد:اظهارات عراقچى تلاشى براى انداختن تقصیر بن بست کنونى مذاکرات است.

*********

ربودن و شکنجه دختر سفیر افغانستان

سخنگوی وزارت امور خارجه، روز شنبه اعلام کرد، دختر نجیب الله على خیل سفیر افغانستان در پاکستان هنگام سوار شدن بر یک وسیله نقلیه کرایه اى توسط افراد ناشناس در اسلام آباد ربوده شده است.

********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز