وزیر دولت سازندگی:

برای موفقیت رییسی دعا می‌کنیم/ عرصه بر دولت‌ها تنگ شده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۸۶۶۹
برای موفقیت رییسی دعا می‌کنیم/ عرصه بر دولت‌ها تنگ شده است
وزیر دولت سازندگی عنوان کرد: عرصه آنقدر بر دولت ها تنگ شده که سیاست خارجی و سیاست داخلی در مقابل این عرصه تنگ چیزی نیست.

«محمد غرضی»، وزیر دولت سازندگی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با مهم ترین چالش پیش روی دولت منتخب پس از آغاز به کار گفت: در حال حاضر رانت خوارها عرصه را برای همه بسته اند؛ دولت گرفتاری داریم، آقای توکلی اخیرا گفته اند اکثر اصولگرایان خیلی به آقای رییسی نزدیک نیستند کسانی که به آقای رییسی نزدیک هستند همین امتیاز طلبان هستند. وقتی آقای توکلی این حرف را می زند باید برای جناب رییسی دعا کرد تا توفیق خدمت پیدا کند.

او‌ افزود: دو گروه از آقای رییسی طلبکاری می کنند یکی کسانی که رای داده اند. آقای رییسی به قم رفتند و گفتند مردم باید حس کنند وضع تغییر کرده است؛ گروه بعدی نیز کسانی هستند که رای نداده اند آنها هم از قبل متوقع شده اند که کار آقای رییسی به انجام نمی‌رسد از خدا می خواهیم به ایشان کمک کند.

غرضی در پایان گفت: عرصه آنقدر بر دولت ها تنگ شده که سیاست خارجی و سیاست داخلی در مقابل این عرصه تنگ چیزی نیست. این وضعیت رواج تبعیض بین مردم است این تبعیض کار را برای آقای رییسی سخت می کند. عده‌ای به گرفتن ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروختن در بازار عادت کرده اند که این کار در قوانین وضع شده موضوعیت دارد. الان مشکل آقای رییسی مبارزه با قوانین حاکم و شیوه های مرسوم در دولت های پیشین است که کار را برای ایشان سخت خواهد کرد. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز