جهاد اسلامی:

پاسخ می دهیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۶۹۸
پاسخ می دهیم
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: گروه‌های فلسطینی در حال ارزیابی وقایع مسجدالاقصی هستند و دست بسته نخواهند بود و با قدرت به این تجاوزات پاسخ خواهند داد.

به گزارش برنا، طارق سلمی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با شبکه المسیره یمن افزود: مقاومت فلسطین قادر است در زمان و مکان مناسب پاسخ دهد و رژیم صهیونیستی مسؤول این تنش است.

وی ادامه داد: کابینه صهیونیستی به دنبال پیروزی در قدس اشغالی است و تلاش می‌کند حضور صهیونیست‌ها را تثبیت کند و موازنه قوا را به دست گیرد.

سخنگوی جهاد اسلامی بیان کرد: غزه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد و قادر است با حملات نیروهای مقاومت، سایر ژنرال‌ها را نیز ساقط کند.

سلمی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از عادی‌سازی روابط کشورهای عربی برای اجرای سیاست یهودی‌سازی قدس و نابودی آرمان فلسطین استفاده می‌کند و به دنبال متلاشی کردن عرب‌ها بر پایه فرقه‌ و طایفه است.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی سست است و هر کس که روابط خود را عادی کرده است، باید در محاسبات خود بازبینی کند؛ چرا که این دشمن می‌خواهد حقوق و آزادی‌ها را در جهان عرب مصادره کند.

بیش از ۵۰۰ تن از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) به مسجد الاقصی یورش بردند.

منابع فلسطینی می‌گویند که نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را بعد از ضرب و جرح در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی بازداشت کردند.

از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه اخیرا در پیامی به اشغالگران درباره هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داده‌اند.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز