در دستور کار امروز قرار دارد؛

سوال از آذری جهرمی در صحن علنی مجلس

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۸۷۶۸
سوال از آذری جهرمی در صحن علنی مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سوال از وزرای فرهنگ و ارتباطات و انتخاب رییس کمیسیون اصل نود را در دستورکار خود دارند.

به گزارش برنا، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. در جلسه امروز - دوشنبه- سوال نماینده مردم آبادان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سوال نماینده مردم اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده از شورای نگهبان) امروز بررسی می‌شود.

نمایندگان در جلسه امروز گزارش‌های کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل (اعاده شده از شورای نگهبان)، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل (اعاده شده از شورای نگهبان) و لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی  در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

گزارش سیداحسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در کمیسیون تبلیغات از اقدامات صورت پذیرفته در جهت برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با پیشنهاد هیات رییسه از دیگر برنامه‌های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین در نشست امروزگزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه های اجرایی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ و تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون  اساسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز