دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس روسیه به نمایش در می‌آید

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۹۰۲۲
دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس روسیه به نمایش در می‌آید
«امیر خواجه فرد» معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه برای سومین سال است که در نمایشگاه معتبر بین المللی هوا و فضای روسیه موسوم به ماکس صاحب غرفه شده ایم، گفـت: این نمایشگاه نشان دهنده بخشی از اخرین فعالیت های ما در حوزه صنعت هوایی است.

به گزارش برنا، امیر خواجه فرد روز دوشنبه در گفت و گویی مطبوعاتی در مسکو اظهار کرد: با توجه به شرایط  و ظرفیت ها موجود نمایشگاه ماکس برای نمایش بخشی از توانمندی های صنعت هوایی ایران در این نمایشگاه معتبر شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم ها و فشاری هایی که در حوزه فناوری صنعت هوایی در این ۵۰ سال اخیر داشتیم ما به داشته های خودمان در این نمایشگاه خرسند هستیم.

خواجه فرد تصریح کرد: سعی داریم در این نمایشگاه که از مهمترین نمایشگاه های معتبر روسیه در سطح جهانی است آخرین محصولات تولیدی خودمان را ارایه دهیم و زمینه گفت و گو با شرکت های خصوصی و دولتی روسیه و دیگر کشورهای شرکت کننده در حوزه توسعه تولیدات خود را که ۵۰ سال اخیر داشتیم براساس نقشه راه صنعت دفاعی فراهم کنیم.

وی گفت: با تلاش های بخش وزارت دفاع بخصوص در حوزه صنعتی و تجاری هوایی، بهترین مراکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) را در صنعت هوایی داریم و بسیاری از ایرلاین ها و بخش خصوصی از این امکانات و خدمات استفاده می کنند.

نمایشگاه بین المللی هوا فضای روسیه با عنوان «ماکس ۲۰۲۱» با حضور هیاتی از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان از جمهوری اسلامی ایران از روز سه شنبه ۲۹ تیر در مسکو آغاز بکار خواهد کرد.

در نمایشگاه هوایی ماکس جدیدترین دستاوردهای صنعت هوا فضای روسیه چه در حوزه هواپیماهای مسافری و باری و چه در حوزه هواپیماهای نظامی، بمب افکنها و هواپیماهای راهبردی روسیه که بنا به ملاحظات خاص در سایر نمایشگاه های هوایی به نمایش در نمی آیند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

ایران همواره در نمایشگاه های ماکس روسیه حضور فعال و چشمگیری داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز