معاون خزانه داری آمریکا بر پایبندی به سیاست تحریم های هدفمند تاکید کرد

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۰۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۹۷۲۹
معاون خزانه داری آمریکا بر پایبندی به سیاست تحریم های هدفمند تاکید کرد
وزارت خزانه داری آمریکا در نشستی با مقامات و مسوولان اعمال تحریم در دولت های پیشین گفت که این وزاتخانه متعهد به روند تحریم های مرتبط، دقیق و متناسب با هدف، در مسیر پیشرفت موثر امنیت ملی، سیاست خارجی و اهداف اقتصادی ایالات متحده است.

به گزارش برنا، وزارت خزانه داری آمریکا در وب سایت خود اعلام کرد که "والی آدیمو" در نشستی مجازی با یک گروه متشکل از ۶ مقام ارشد اعمال تحریم های سه دولت پیشین ایالات متحده علیه کشورها برگزار کرده است.  

اعضای این گروه که در خدمت دولت های جمهوری خواه و دموکرات بودند، تجربیات خود را در زمینه توسعه و اعمال تحریم ها به اشتراک گذاشتند.  

مقامات ارشد تحریم در دولت های پیشین همچنین تاکید کردند که تحریم های اقتصادی و مالی ایالات متحده به خودی خود هدف نیستند، بلکه در صورتی که در چارچوب استراتژی گسترده تری برای حل چالش های سیاست خارجی یا تهدید امنیت ملی و حفظ یکپارچگی سیستم مالی ایالات متحده به کار گرفته شوند، بسیار موثر هستند.

اعضای این گروه علاوه بر این در مورد نیاز به تعدیل موثر تحریم ها برای محدود کردن عواقب ناخواسته بر مشاغل ایالات متحده، شرکای خارجی و سایر اشخاص از جمله نهادهایی که به فعالیت های قانونی بشردوستانه مشغولند، گفت و گو کردند.

براساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، این  نشست  بخشی از یک مجموعه تعاملات در بخش های مختلف است که آدیمو معاون خزانه داری برای بررسی اعمال تحریم ها ، شناسایی فرصت ها و چالش های بهبود استفاده و روند تحریم های اقتصادی و مالی ایالات متحده دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز