اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۱۷۴۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم:

این مردم هستند که تاوان تحریم‌ها را می‌دهند نه سیاستمداران/ غرور سیاسی باعث شد که اولین بودجه دولت آینده، بودجه تحریمی باشد/ هر روزی که تحریم‌ها ادامه پیدا می‌کند رکود در کشور بیشتر می‌شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم گفت: کشور در موضوع هسته ای نتوانسته سیاست های خود را به گونه ای پیش ببرد که منافعی برایش حاصل شود. بارها گفته ام این مردم هستند که تاوان تحریم ها را می دهند نه سیاستمداران، چه بسیار سیاستمدارانی که بخاطر حرف ها و اظهارنظرهایی که مطرح می کنند حقوق می گیرند و حرف هایی را هم بیان می کنند که به منافع ملت آسیب وارد می کند، همچنین جلسات مختلفی شکل می گیرد با حق ماموریت های مختلف که از دل آن جلسات وقفه در تامین منافع ملت حاصل می شود.

**********

رییس خانه احزاب ایران:

احزاب حضور خود را مطرح و یا صحنه را خالی کنند/ کاندیداها پس از رای آوری یادشان می‌افتد که خودشان رای داشتند

رییس خانه احزاب ایران اظهار کرد: قبل از این 250 حزب ثبت شده بود در دوره من چندین حزب حذف شد و امروز نزدیک به 150 حزب وجود دارد؛ این احزاب می بایست خود را با شرایط تطبیق بدهند و توانایی های خود را عرضه کنند و حضور خود را مطرح و یا صحنه را خالی کنند.

*************

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

شکست اصلاحات دائمی نیست/ اصولگرایان از رییسی متوقع هستند/ اصلاح طلبان زمانی شکست خورده هستند که 70 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند/ اصلاح طلبان به راحتی می‌توانند از رئیسی انتقاد کنند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب اذعان کرد: من بعید می دانم در چهار سال پیش رو از اصلاح طلبان استفاده شود چون شخص آقای رییسی امروز مشکل دارد و نحله های مختلف اصولگرایی که تشتت بالایی دارند، انتظاراتی از دولت دارند و براورده کردن همین انتظارات مشکل خواهد بود اما فضایی فراهم می شود که اصلاح طلبان به راحتی دولت را نقد کنند و توشه ای برای آینده شکل می گیرد.

**************

نماینده مجلس:

طرح ساماندهی فضای مجازی هیچ فوریتی ندارد

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی فضای مجازی هیچ فوریتی ندارد، خواستار مخالفت نمایندگان با این طرح شد.

**********

رئیس جمهور:

امروز محیط زیست وضعیت بهتری دارد/ اگر برای دریاچه ارومیه برنامه ریزی نمی‌کردیم، زندگی 15 هزار نفر تحت تاثیر قرار می‌گرفت/ احیای دریاچه ارومیه و تکمیل آن جزو کارهای ماندگار دولت است

رئیس جمهور گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم برای محیط زیست کارهای عظیمی صورت گرفته است، در خوزستان برای جلوگیری از گرد و غبار نهال کار کردیم و امروز محیط زیست وضعیت بهتری دارد.

**********

فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه دیدار کردند

امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با آدمیرال لیومینیوف، فرمانده نیروی دریایی روسیه، راه های توسعه و گسترش همکاری‌های دریایی را بررسی کردند.

*********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز