نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس:

تعدادی از بازداشتی‌های ایذه آزاد شدند/ اینترنت همچنان قطع است/ اوضاع شهر آرام است

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۵:۳۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۱۱۹۰۸
تعدادی از بازداشتی‌های ایذه آزاد شدند/ اینترنت همچنان قطع است/ اوضاع شهر آرام است
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درخصوص وضعیت بازداشت شدگان درایذه در پی ناآرامی های اخیر گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

«عبدالله ایزد پناه»، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با نا آرامی های اخیر در حوزه انتخابیه خود گفت: در راستای برخی ناآرامی هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد، در شهرستان ایذه هم عده ای به تبعیت از شهرستان های دیگر دست به اعتراض زدند و در کنار مردم معترض عده ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی هایی را به وجود اوردند و تیراندازی هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت. 

او ادامه داد: در پی این نا آرامی ها و درگیری ها در شهرستان ایذه عده ای مجروح شدند و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع کشته شدن این فرد در دست بررسی است. 

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیروهای امنیتی و شورای تامین و استاندار و با حضور بنده جلساتی را با بزرگان و سران قبائل برگزار کردیم و سرکشی به خانواده مقتول داشتم و از نزدیک با خانواده فرد کشته شده گفت و گو کردم. اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می کند. 

نماینده مردم ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را در ایذه برگزار کردند. 

او درخصوص وضعیت بازداشت شده ها درایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد. 

ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.  7

نظر شما
پرونده ویژه