نماینده ادوار مجلس:

اصلاحات نباید بازنشسته شود/ اصلاحات ناجی کشور است

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۳۴۵۴
اصلاحات نباید بازنشسته شود/ اصلاحات ناجی کشور است
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود.

«جلال جلالی زاده»، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با لزوم اصلاح سازمانی جریان اصلاح طلب در طول ۴ سال پیش رو گفت: عده ای دارای فکر اصلاح طلبی هستند و می خواهند اصلاحات در جامعه گسترش پیدا کند. این عده می خواهند فکر اصلاح طلبی اعم از عدالت و قانون مداری و برابری و مبارزه با فساد تعمیق پیدا کند. عده ای نیز مشخصا دارای میز، مقام و منصب هستند که می خواهند از کانال اصلاح طلبی به اهداف خود برسند ولی شکی نیست که اصلاحات و اصلاح طلبی ویژگی و خصلت خوبی است که می تواند نجات دهنده کشور باشد.

ا‌و افزود: اصلاح طلبان بابد بدانند در بسیاری از کشور ها دو حزب مقابل هم در انتخابات شرکت می کنند یکی پیروز و دیگری شکست خورده است حزب مغلوب چه می کند؟! در همه کشورها احزاب برنامه ای برای این دوران دارند و از تجربه ها استفاده می کنند و به بررسی دلایل شکست خود و عدم اقبال مردم می پردازند و منتظر فرصت بعدی هستند.

جلالی زاده در پایان گفت: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز