یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

اگر قرار بر محاکمه باشد احمدی نژاد مقدم است/ شاهد فاجعه‌هایی در حکومت در زمان آقای احمدی نژاد بودیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۵:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۴۴۸۴
اگر قرار بر محاکمه باشد احمدی نژاد مقدم است/ شاهد فاجعه‌هایی در حکومت در زمان آقای احمدی نژاد بودیم
یک چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: ما معتقدیم که هم کار احمدی نژاد باید مورد بازخواست قرار بگیرد و هم مدیران مسئولان پس از ایشان.

«غلامرضا انصاری»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با سخنان اخیر احمدی نژاد و ادعایی که مبنی بر نقد دولت و الزام بر محاکمه رییس جمهور داشته است، اظهار کرد: ما شاهد فاجعه‌هایی در حکومت در زمان آقای احمدی نژاد بودیم. فجایعی که در سال ۸۸ اتفاق افتاد و اقدامات پوپولیستی دولت ایشان که قرار بود که نفت را سر سفره‌های مردم بیاورد. در دولتی که قرار بود حل مشکلات معیشتی مردم در دستورکار باشد، شاهد حداکثری شدن مشکلات مردم بودیم.

او تاکید کرد: اگر قرار بر محاکمه باشد، اول او باید محاکمه شود. هنوز هم  محکومیت تعدادی از دست اندرکاران رسانه‌ای، به دلیل توهین به شخص او در جریان است که اکنون برخی‌ از آنها هنوز در زندان هستند.

انصاری ادامه داد: قطعا در یک نظام دموکراتیک و آزاد، حسابرسی به اعمال همه مسئولان جزو امور اجتناب‌ناپذیر است. طبیعی است که اگر جمهوریت نظام را پاس بداریم، هم نظارت مردمی بر حاکمان و دولتمردان مرتفع می‌شود و هم نظارت سیستماتیک و رسمی می‌تواند خطاها را مورد سنجش و ارزیابی و همچنین مورد برخورد قضایی قرار دهد. 

او تصریح کرد: ما از گفته ایشان استقبال می‌کنیم و معتقدیم که نه تنها آقای روحانی بلکه در مورد رئیس دولت نهم و دهم و فجایعی که در مورد فسادهای اقتصادی صورت گرفته بررسی ها صورت گرفته و محاکمه شود.

انصاری در پایان گفت: ما معتقدیم که هم کار ایشان باید مورد بازخواست قرار بگیرد و هم مدیران مسئولان پس از ایشان.۷ 

نظر شما
پرونده ویژه