حجت الاسلام مهاجری:

آنچه درباره دولت روحانی گفته می شود، انتقام است نه انتقاد

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۴۵۶۳
آنچه درباره دولت روحانی گفته می شود، انتقام است نه انتقاد
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله روز دوشنبه این روزنامه که با عنوان "قدردانی از دولت دوازدهم و استقبال از دولت سیزدهم منتشر شد، به حجم سنگین انتقادها از دولت روحانی اشاره کرده است.

به گزارش برنا، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله روز دوشنبه این روزنامه که با عنوان "قدردانی از دولت دوازدهم و استقبال از دولت سیزدهم منتشر شد، به حجم سنگین انتقادها از دولت روحانی اشاره کرده است.

او نوشت: درباره دولت رئیس‌جمهور روحانی که اکنون روزهای پایانی خود را می‌گذراند، تبلیغات منفی سنگینی در فضای مجازی، خطبه‌های جمعه، رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب وابسته به یک جریان خاص و صاحبان بلندگوهائی که بسیاری از آنها سوخت خود را از بیت‌المال می‌گیرند، به راه افتاد و هنوز هم ادامه دارد. 

مهاجری هدف اصلی این تبلیغات را " ناکارآمد جلوه دادن دولت‌های یازدهم و دوازدهم " عنوان کرد "تا امکان جایگزینی کارگزارانی با ویژگی‌های موردنظر بانیان اصلی این تبلیغات منفی فراهم شود."

او نوشت: این، همان نگاه شخصی به دولت است که بر ارزش‌های واقعی و معیاری مبتنی نیست. 

انتقاد از دولت‌های یازدهم و دوازدهم لازم است اما آنچه صورت گرفته و می‌گیرد انتقاد نیست، انتقام است.

مهاجری در ار زیابی دولت روحانی افزود: واقعیت اینست که دولت یازدهم با به ثمر رساندن برجام، آرام کردن اقتصاد، پائین آوردن تورم تا مرز تک‌رقمی شدن و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، دولت موفقی بود. به همین دلیل، مردم با 24 میلیون رای آقای روحانی را برای بار دوم به ریاست جمهوری برگزیدند. 

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه مقاله به روبرو شدن دولت دوازدهم "با حوادث بسیار مهمی از قبیل سیل‌های کم‌سابقه، زلزله‌های پیاپی، کرونا، خشکسالی و از همه مهم‌تر تحریم‌های شدید و فشار حداکثری آمریکا که با کارشکنی‌های داخلی" اشاره کرد. 

حجت الاسلام مهاجری نوشت: هرچند ضعف‌های این دولت قابل انکار نیستند و روزنامه جمهوری اسلامی در مقالات و گزارش‌های متعدد به آنها پرداخته، ولی این نکته نیز قابل انکار نیست که به ثمر رسیدن طرح‌های بزرگ در همین دولت و مقاومت در برابر دشمنی‌های خارجی و کارشکنی‌های داخلی، نقاط قوت این دولت هستند که انصافاً قابل تقدیرند. 

مدیرمسئول جمهوری اسلامی تاکید کرد: اگر امروز صاحبان قلم و سخن درباره این دولت منصفانه قضاوت نکنند، در آینده‌ای نه چندان دور احساس شرمندگی خواهند کرد، قضاوتی مبتنی بر دیدن ضعف‌ها و قوت‌ها و جمع‌بندی آنها.

مهاجری افزود: نگاه ملی به دولت‌ها ایجاب می‌کند از دولت دوازدهم به خاطر خدماتش قدردانی و به خاطر ضعف‌هایش انتقاد شود، کمااینکه به اقتضای همین نگاه همه باید از دولت سیزدهم استقبال کنیم و برای آنکه موفق به حل مشکلات مردم شود به کمک آن بشتابیم. 

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی توصیه کرد: دولت‌ها متعلق به ملت و کشور هستند و موفقیت‌ آنها به سود ملت و کشور است، با نگاه ملی آنها را بدرقه و از آنها استقبال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز